Medyadakiler sırasıyla: Hilal, Serkan, Kumsal ve Evren 🤍 Hepsinin özellikle yüzünü koymak istedim ❤️
Şarkı: Yedinci Ev - Birileri Anlatsın Bana
'Birileri anlatsın bana aşk daha neler ister?
Sevilmeden bitecek mi bu rüya
Bu adam seni ister'İyi okumalar bebekler 🤍
⏳
@tcerkeklerikapatilsin: Uzun zamandır paylaşım yapmadığımın farkındasınızdır. Sanırım artık Tc erkeklerine sövecek enerjim kalmadı. Size iyi davranacak birilerini bulun, kalbinizi kırmasın, sizi dinlesin, anlasın. Sizi üzenleri üzün, sizi sevenleri de sevin. tcerkeklerikapatilsin'dan size tavsiye :,)
12.492 Yanıt 23.053 Retweet 39.597 Beğeni
⏳
Twitter hesabıma bir şeyler yazmak artık iyi hissettirmiyordu. Elimde kalan tek rahatlama yöntemiydi ama artık gizli değildi ve bir anda elimden alınmış gibiydi. Hislerimi döksem Serkan görür ve ona olduğunu hemen anlardı. Eskiden olsa böyle bir derdim olmazdı ama artık vardı, görünmek istemiyordum.
Oysa ki artık gözümü alan flaşların altındaydım ve yanımda Evren vardı. Gün batımında çektiğimiz videoyu yan yana izlerken sessizliğimizi koruyorduk. Serkan evime gelip anı bozduktan sonra Evren'le pek konuşamamıştık. Video çekerken de işimizi yaparcasına ciddiydik ki aslında cidden işimizi yapıyorduk.
"Videonun renklerini düzenlersem tamamen mükemmel olabilir," dedi Evren kamerayı boynuna asarken. "Çok iyi iş çıkardın."
"Sen muazzam çektin," dedim gülümseyerek. "Bu kadar iyi çekim yaptığını biliyordum ama yine de şaşırmadan edemedim. Şimdi bile mükemmel oldu Evren."
Evren gülümsedi ve kameranın çantasını sağ omzuna takıp ilerlemeye başladı. Ben de onunla beraber ilerlemeye başladığımızda güneş tamamen batmış, etrafta tatlı bir kızıllık kalmıştı.
"Videonun düzenlenmiş halini sana atarım."
Evren'in resmiyeti canımı sıkarken sesli bir nefes aldım. Aslında bir noktada haklıydı ama ben böyle olmamıza alışık olmadığımdan kendimi kötü hissediyordum.
"Böyle mi olacağız Evren?"
Evren'in karanlıkta pek belli olmayan mavi gözleri bana döndü. "Ne varmış halimizde?"
"Bana soğuk davranıyorsun."
Evren adımlarını yavaşlatıp bakışlarını yüzümde gezdirirken ben de sokak lambasının altına geldiğimizde durdum ve başımı dikleştirdim.
"Sana soğuk davranmıyorum, Hilal. Sadece artık bilmediğim şeylerin beni yorduğunu fark ettim. Sen benim için değerlisin, bunu biliyorsun ama ben senin için o kadar değerli değilim. Şu an bu video işine de sırf Serkan'la olmamak için bu kadar asıldın, onu da biliyorum. Konu ben değilim, Serkan. Ben sadece Serkan'ın yerine seçebileceğin herhangi bir seçeneğim o kadar. Ben yerine yoldan geçen herhangi bir adam olsa ona da bana davrandığın gibi davranırdım." Derin bir nefes alıp gülümsediğinde ben gözlerimi kaçırmıştım. "Yani sadece bunu yapma, söyle Hilal. Bana sadece bir kaçış yolu olduğumu söyleyebilirsin, anlarım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutama Beni
Teen FictionYağmurlu bir günde, yağmur tanelerinin arasında tanışıp yağmurun durmasıyla bir daha samimi olamamıştılar. Hilal, lise yıllarının çoğunu Serkan'a aşık geçirmişti ama Serkan, o yağmurlu günden sonra bir kez olsun kızın yüzüne bakmamış, onu hiç hatır...