Kamery

84 4 0
                                    

CHRISTIAN'S POV

Dobré ráno! Čo sa tu robí?” vošiel som do našej spoločnej kuchyne a namieril si to rovno ku kávovaru.

„Dobré! Sledujeme školské kamery. Hackol som jej školu a tak tu už sedím od ôsmej a sledujem to. O chvíľku by malo zvoniť takže tak. Inak, ako si sa vyspal?” spýtal sa ma Oliver keď robil niečo na notebooku.

„Celkom ok. A ty?” spýtal som sa ho tiež. Toto sa rýsovalo ako dokonalé ráno.

„Tiež vpohode.” povedal a zakúsol sa do jedla na stole.

„Uhm! -skoro vypľul jedlo z úst- teraz vyšla von z triedy nejaká baba, zrejme je to ona. Chceš ju vidieť?” len sa modlím aby bola vpohode.

Pretože po včerajšom rozhovore sme sa nakoniec zhodli, že to nie je ona. Takže ani nevieme, ako vyzerá.

„No tak to prezdieľaj.” povzdychol som si a sadol si na stoličku už s kávou v ruke.

Vyšla z triedy, pred ktorou boli nejaký ľudia. 2 dievčatá a 3 chlapci. No mi sme sa pozerali na ňu.

„Nepovedal, že je nízka? Lebo ja tam vidím vysoké dievča.” pozrel som sa naňho.

„No hovoril, ale podľa našich informácií je to ona.”

„Keď to vravíš. Ale je celkom zlatá. Hnedá mikina, čierna sukňa a menšie opätky. Za mňa to mohlo byť horšie.” povedal som a pozeral na ňu. Jedna vec mi na nej, ale vadila, ok tak dve, blondína a príliš namaľovaná. Ale vyzerala vpohode. Bral by som ju.

„Ty si to videl?!” pozrel na mňa s prekvapeným úžasom.

„Čo?!”

„Jak drgla do tej nízkej brunety, čo sa s nimi baví!”

Čo? To je až taká mrcha?

„Pusti to znova to chcem vidieť!” hneď som mu to povedal keď som si to uvedomil.

„A tá bruneta nereaguje?! Ona je ale divn-” chcel som dopovedať no všimol som si, že sa bruneta otočila. Naštvane si to k nej dokráčala a vlepila jej facku?!!

„Neviem, čo si o tomto mám myslieť.” so smiechom som povedal. Tak tá bruneta jej teda dala.

„Počkaj počkaj! Blondína sa otočila!” ťukol do mňa Oliver.

„Čo tu robíte sakra?!!” prišla tu už aj Karin.

„Sledujeme súboj medzi blondínkou a brunetou. Pššššt!” ukázal jej prstom Oliver.

„Stavím na brunetu.” povedala a začala sledovať.

Blondína jej tam niečo chcela povedať ale bruneta ju umlčala ľahkým fakrom. Ok tak toto som nečakal. Potom sa už vrátila k svojim a na niečom sa zasmiali. No potom tam prišiel nejaký další chlapec. Niečo im tam povedal a jej zvážnela tvár. Dobre! Tak toto chcem vidieť. Ona mu vjebala! Čo ti dáva. Normálne som sa začal smiať. Tak ten ale dostal. Normálne mu rozbila hubu! Potom ho celého prekročila niečo mu povedala. Samozrejme, že jej niečo ešte ten kretén povedal. Tak mu dala menší kopanec do brucha, prekročila ho a odkráčala si so všetkými ako najväčšia paní. Pane bože, ja ju milujem... Znova som sa začal smiať.

KARIN'S POV

On sa začal smiať? Christian? Na nej? Nie, že by sa mi nepáčila alebo niečo, to nie. Ale jeho je veľmi ťažké rozosmiať. Pozrela som sa aj na Olivera. Mal úplne rovnakú reakciu. Hádzali sme svoje pohľady z Christiana na seba. Len sme ho sledovali. Je zlatý keď sa smeje. Len to nerobí často. Prišiel dnu aj Richard no ja som mu hneď zavrela ústa keď chcel niečo povedať. Aj on bol z toho dosť mimo keď ho videl smiať sa.

Only one signature... 1      Where stories live. Discover now