neprovokuj!

76 5 0
                                    

„To si teraz povedal len preto lebo chceš aby som ťa ďalej objímala." zahučala. Ja som jej dal ruku pod bradu, a nadvihol jej hlavu aby mi pozerala do očí.

„Ak ťa až tak bolia nôžky kľudne sa môžeme presunúť do postele. Pre princeznú by som spravil všetko." pošepkal som jej do ucha.

„Vieš veľmi dobre, že to pomenovanie nemám rada." usmiala sa.

„Ja viem, ale niečo v tebe je. Necháš ma robiť veci, ktoré ti vadia. Čo na tabe začínam milovať."

„Veď počkaj ešte sme spolu len jeden deň. Ale neboj prídu ešte veľa vecí, ktoré na mne budeš milovať." naozaj sa práve teraz uškrnula? Ja ju už teraz milujem!

„No len aby sme nemeškali na raňajky, že?" povedala, a zrazu sa odomňa odlepila...

„Ale čo tá odmena?" zastavil som ju.

JASMINE'S POV

„Ale čo tá odmena?" zastavil ma jeho hlas. Bol zlatý, tváril sa ako malé stratené šteniatko.

„To bolo to objatie." široko som sa naň usmiala a poslala mu vzdušnú pusu. On si smutne povzdychol a so sklonenou hlavou sa šiel obliecť aj on.

Dobre, mám asi tak 15 minút na to aby som sa dala do kopy. S tým, že sa Chris rozhodol ísť do sprchy. Takže zatiaľ čo sa on sprchoval snažila som sa, nalíčiť sa. Práve vtedy, keď som sa už šla prezliecť a pokúšala som sa dať si dole podprsenku, sa Christian zjavil za mnou a ja som tam na mieste stuhla. A vôbec mi nepomáhal fakt, že je pod uterákom, ktorý mal len okolo pása, úplne nahý. Dotkol sa mi rúk so svojimi ešte mokrými.

(ruky mala na rozopínaní od podprsenky🤫)

„Ak potrebuješ, kľudne ti pomôžem ju dať dole. Môžem ti pomôcť aj s nohavičkami." pošepkal mi do ucha.

Tak toto som naozaj nečakala. Pomaly sa rukami snažil priblížiť k čipkovanému lemu mojich nohavičiek. Ale stihla som ho zastaviť než sa pokúsil o niečo viac.

„Tie raňajky." pokúsila som sa to zhodiť na raňajky. Ja viem, slabé. Myslela som, že mi nedá pokoj. Ale dal! Zvláštne.

Keď som si už naozaj šla dať dole podprsenku všimla som si jeho hlavy medzi dverami.

„Mám ti tam tú hlavu privrieť alebo čo?!!" otočila som sa naňho. Tváril sa akoby tam nebol, nad čím som sa trochu zasmiala a začala sa teda prezliekať.

Nie som ten typ čo by sa chválil. Ani ten čo by sa promenádoval, alebo niečo podobné. To vôbec. No musím uznať, že tento outfit sa mi vážne podaril.
(Obrázok hore) (Pardon ale nevedela som nájsť telové triško)

Tak jednoduché a zároveň voľné a sexi. Linky som si nedávala pretože vlastne nikam nejdeme. Teda, aspoň v to dúfam. Zrazu mi zaklopal, a rovno vošiel do kúpeľne Chris. Aspoň že klopal.

„Inak, zabudol som ti povedať, dnes s nami pôjdeš na jeden obchod. Nič hrozné." prišiel ku mne a tiež si začal prečesávať a upravovať svoje mokré vlasy.

„Tak to sorry, ale mňa dnes nikam nedostaneš." posledné slovo som mu zvýraznila.

„Sorry, ale ak nie ja, tak ostatný. Možno ešte Karin by ti dala pokoj. Ale ostatný určite nie." ironicky sa usmial a venoval sa naďalej sebe.

„To nemyslíš vážne! Prečo by som niekam mala vôbec ísť? Neplatíš mi za to." vyčítavo som sa naňho pozrela cez zrkadlo.

„A chceš aby som začal?" prehodil len tak. Ja som len mykla ramenami.

Only one signature... 1      Where stories live. Discover now