príliš veľa energie

62 4 0
                                    

„Ach, prečo nemôžeš byť ako Jasmína. Ona je ticho, nerobí z toho drámu, a len počúva. Konečne...” ukázal na mňa Tomáš. 

„Pozri sa, keď mi nerobíte to čo mi vadí, je mi to úplne jedno.” ale teraz vážne, ak mi nerobia nič zlé alebo nič hlúpe tak nevidím dôvod s nimi nesúhlasiť.

„Póóď, pustíme ich trochu z reťaze, a my, si môžme pokecať. Čo povieš?” nenápadne som ju presviedčala.

„No dobre. Ale žiadne štetky!” pohrozila im.

Tak sme sa teda vybrali niekam do baru. Úprimne ma to ani netrápilo ako sa to volá. Chalani sa okamžite rozbehli k baru. Chrisovi som jasne povedala, že chcem nealko, takže som zvedavá či to tak aj spraví.

„Prečo len nealko? Ak sa môžem spýtať.” opýtala sa.

„Sľúbila som to Harrymu. Do osemnástich, ani kvapku. Vraj, že si tým zničím život. Takže predpokladám, že je to vlastná skúsenosť. Asi sa poriadne skalil¹ a Boh vie, čo spravil.” zasmiala som sa nad tou predstavou.

„Zvláštne, že to tak držíš. Mne to síce otec zakázal, ale môj prvý alkohol som mala v 16-tich.” prezradila mi.

„A oni o tom vedia.” pozrela som smerom k už kráčajúcim chalanom.

„Zlatko, oni mi nalievali.” povzdychla a prekrútila očami.

„Och bože, to by som nechcela.” len mi prikývla. Takže to asi dopadlo dosť zle.

„Ak by som mohla vrátiť čas, nikdy v živote by som na takú blbosť neprikývla. Ver mi, že nechceš vstávať s opicou, a prvé čo uvidíš, sú ich debilné ksichty. To nechceš!”

„Tak to, by som fakt nechcela. Ja som napríklad v 16 robila strašne veľa hlúpostí. Akože veľmi veľa.” tiež som sa priznala.

„Ty a hlúposti? Nevyzeráš na to.” neveriacky na mňa pozrela.

„Ja viem, strašne veľa ľudí si myslí, že som múdra, vyspelá, že sa nikdy nepomýlim ale je to strašne veľké klamstvo. Ver mi, ja tak len vyzerám.” oni by to aj tak potom zistili. Takže by bolo zbytočné hrať sa na múdru.

„A čo také sa stalo?” vyzvedala. Na chvíľku som sa zamyslela.

„Je toho veľmi veľa, ale najlepšie bolo asi to, keď ma Harry strčil. Akože veľmi silno, rozletela som sa oproti mantinelu, keďže to bolo na ľade, a samozrejme, že som cez neho preletela až na druhú stranu.” keď som si na to spomenula začala som sa smiať sama zo seba. No čo?
Nie každý je múdry, a nie každý je sprostý.

Keď si ma aj Karin vypočula, a začala si to predstavovať, začala sa smiať ako blázon spolu so mnou.

„No aha na nich. Už bez alkoholu sú opité.” povedal Tomáš, my sme sa naňho pozreli a znova sa začali smiať.

„Čo vám je také smiešne? Aj my sa chceme zasmiať.” povedal Chris. Trochu si ma nadvihol aby si sadol podo mňa. Takže som sedela na ňom, on si oprel ruku o opierku a ja som sa zase oprela o tú jeho, ruku.

„Boli korčuľovať a preletela cez.. mantinel? Ale nie, to je fakt blbosť. Prečo si nebrzdila?” stále pochybovala.

„Bála som sa. A v tom strachu a strese som ani nemyslela. Ešte za mnou Harry kričal aby som spadla, alebo niečo také, ale bola som mimo. A tak som sa tam rozjebala.” znova som sa zasmiala.

„Kaamo, ja si to fakt neviem predstaviť.” s polovičným smiechom povedal Christian.

Tak sme si tam chvíľku posedeli, rozprávali sme sa, smiali, pili, no nie veľa. Keď už sme mali dosť, šli sme k autám kde nás vodiči odviezli až domov. Chvála Bohu, že sú tu. Vôbec som nebola opitá, keďže som alkohol ani nemala. Chris mal trochu v sebe, ale určite nie tak aby nevedel svoje meno. Bol celkom normálny, len niekedy nevedel čo robí.
Momentálne som v kúpeľni a pripravujem sa na spánok. Už som pomaly šla do postele, keď sa vtom otvorili dvere od kúpeľne skôr ako som čakala. Trochu so mnou myklo, ale nevšímala som si ho. Šiel do šuflíka a niečo odtiaľ vybral. Bolo mi to maximálne jedno. Ja som túžila len po jednom, a to bol, kľudný spánok. Nič viac som nechcela, no kiežby to tak fungovalo aj pri ostatných...

Only one signature... 1      Where stories live. Discover now