„Prepáč, prepáč, prepáč, prepáč, prepáč!" v rýchlosti sa ospravedlňovala a hneď si zavrela oči. K tomu všetkému ešte aj naslepo kráčala do zadu, kde bola skrínka.
Dobehol som k nej, síce nahý, ale dobehol. Zachytil som ju tesne pred skrínkou. Ale práve vtedy som si všimol ten skurvene lákavý výstrih, ktorý odhaľoval dostatok na to, aby sa už niečo začalo diať aj tam dole.
„Dobre, toto je moment kedy máš len 5 sekúnd na to aby si odtiaľ čo najrýchlejšie zmizla, lebo ťa tu hneď teraz prehnem o tú skrinku. A prisahám, že ťa odtiaľ nepustím až pokiaľ jeden z nás nezomrie." varoval som ju, a len tak tak som sa od nej snažil držať čo najďalej.
Chvála Bohu pochopila čo jej tým naznačujem. Hneď sa mi vytratila z pod rúk, a ešte stále so zatvorenými očami. Tentokrát si to ale nenamierila do skrine ani ničoho podobného. Nahmatala si, nejakým zvláštnym spôsobom posteľ, na ktorú si sadla, a nakoniec si na ňu aj ľahla.
Bože! Môže už odtiaľ zmiznúť?! Veď všade kam sa len pohne, mám chuť spraviť z nej veľmi roztiahnutú gumičku na vlasy. Akože veľmi roztiahnutú.Tak som sa snažil na ňu už nepozerať a nevšímať si, jej úžasné telo povaľujúce sa, na mojej posteli.
Ja sa už v tejto dobe naozaj strácam! Ešte pred tromi týždňami som šukal s každou a bolo mi to jedno. Bolo to vtedy kedy som chcel. A nebrzdil ma nikto!
A teraz?
Jasmina, je úprimne prvé dievča v mojom živote, ktoré má odmietlo, alebo mi zakazovalo ju pretiahnuť. Veď už aj v škôlke som mal každú jednu, na ktorú som pomyslel. Bol som majster v balení. A potom tu príde táto a zničí mi všetko moje sebavedomie a ego.„Už?" spýtala sa ma, pozerajúc do stropu.
„Hej. Čo si nikdy nevidela mužský pohlavný orgán?" pozrel som na ňu nechápavo.
„Samozrejme. Veď mám brata!" zamračila sa na mňa a prešla k svojej skrini.
Vytiahla odtiaľ oblečenie ktoré si berie teraz na obed, keďže bola stále v tom, na jazdenie. Oblečenie hodila na posteľ a začala sa tam surovo vyzliekať.
Ty vole, tá ženská ma raz zabije!!!
„A okrem bratovho?"
„Žiaden. Teda! Áno videla som. Ale na moju obranu musela som!" musela?
„Ty sa mi teraz snažíš natlačiť do hlavy, že si musela vidieť iného vtáka?! -prikývla- Neverím!! Jak?!!" nechápal som.
Zavrel som za nami dvere, pretože sme sa už obaja obliekli a pomaly kráčali do jedálne.
„No normálne. Mali sme točiť našu prvú sexuálnu scénku a tak sme sa obaja museli zúčastniť živého natáčania porna. To je jediný krát čo som videla cudzieho. No, a ešte k tomu, bol tam aj Harry."
„Dobre. Poď ku mne." pritisol som si ju k sebe jednou rukou, a hladkal ju po hlave. Tak sme kráčali až k jedálni.
„Dobrú chuť." usmiala sa, a začala jesť.
Sledoval som ju a predstavoval si, čo sa asi tak stalo. Muselo to byť niečo hrozné. Čo sa jej mohlo stať? Prečo o tom nehovorí, že nemôže byť tehotná?!
Po dojedení bolo ticho. Snažil som sa s Oliverom, Richardom a Jordanom komunikovať. No namiesto komunikácie sme sa hádali. Zrazu Jasmíne prišlo smiešno a tak sa neudržala a začala sa smiať.
„Ste strašne smiešny keď sa snažíte komunikovať očami. Ale nejako vám to nejde." smiala sa pomedzi slová.
„Hej no. O čom sa dohadujete?" spýtala sa Karin.
„Ale o ničom." mávol rukou Richard.
JASMINE'S POV
„Ja som sa ťa len tak chcel spýtať. Prečo vlastne si taká aká si? Myslím čo sa týka výzoru." spýtal sa ma zrazu Oliver.
YOU ARE READING
Only one signature... 1
Teen FictionPozor! Toto nie je klasický príbeh kde sa dievča s mafiánskou krvou musí zobrať s iným mafiánom lebo je v kríze a pod. Všetko vám odhalí len čas. V tomto príbehu sa nekladú medze. Neviete kde je hranica, lebo to nevie nikto. Tak isto sa tu veci zdaj...