„Áno!..."

64 5 0
                                    

Oznámil. S trochu vážnejším výrazom, sa so mnou postavil a kľakol si. Dobre, zrejme to myslí vážne, takže mu musím povedať áno, či chcem alebo nie.

„Vezmeš si ma?" povedal celkom vážne. Prehĺtla som poslednú slinu, vďaka čomu som mala v ústach úplne sucho.

„Budem musieť." povzdychla som si.

„To ste do toho fakt nemohli dať ani štipku lásky, alebo aspoň drámy? Veď to vyzerá ako keby sa šli brať mŕtvoly." zahučala zo zadu Karin, o ktorej ani neviem, kedy prišla.

Obaja sme sa pozreli na ňu a potom na seba. Pohľadmi sme sa dohodli, že to spravíme trochu dramaticky.

„Jasmína Merling, milujem ťa celý svoj život. Doteraz som bol stratený, vždy keď som bez teba, som stratený. Len ty si mi pomohla nájsť správnu cestu v mojom živote. A práve preto sa ťa chcem spýtať... Preukážeš mi tú česť a staneš sa mojou ženou?" dramaticky sa mi snažil prehovoriť do duše, ale márne.

„Áno! Samozrejme, že si ťa vezmem! Nikdy v živote, som netúžila po niečom inom!" "dojato" som mu prikývla.

Vzal mi ruku a nasadil mi na prstenník, zlato-striebrisrý diamantový prsteň. Bol naozaj krásny. Ja len že, odkiaľ vie moju veľkosť? Postavil sa a objala som ho. Spolu sme to zakončili poklonou.

„Ale musím uznať, že máš vkus." obzerala som si znova ten prsteň.

„A vidíš! Vravel som, že sa jej bude páčiť!" vyčítal Oliverovi. Takže už asi viem čo je vo veci.

„Dobre, o koľkej tam máme ísť?"

„Alee, už to je zadarmo?" provokačne sa na mňa uškrnul.

„To sa ešte uvidí." široko som sa naňho usmiala.

„Dobre, lebo ak si to nerozmyslíš, zaplatím aj za druhú službu."

„Zaplatiť môžeš, no ešte pred tým by si ma musel poriadne nadrogovať." druhú časť vety som mu len pošepkala do ucha.

„Nie je problém, dole sú asi 250 kg koksu, okolo 3000 kg heroínu, a iné sračky. Stačí aby si mi povedala dávku, ktorá zaberie. A najlepšie hneď." ty vole! Ja ho asi zabijem. Bez slova som sa šla napiť.

„Mala by si si teraz dávať na pitie bacha. Nikdy nevieš, čo ti tam prisypem." žmurkol na mňa. Čím ma doslova donútil nenapiť sa. Nenávidím ho! Oficiálne ho nenávidím!!

.....

Moje oblečenie sa skladalo z: čierne legíny, čierny pulóver, čierna koženka a okuliare k tomu. Proste som nemala náladu na niečo iné. A v bielom, by bolo tiež dosť blbé ísť.
(obrázok hore👆)

„Už si?!" nervózne stepoval pred dverami kúpeľne, Chris.

„Veď počkaj! Čierna alebo červená?"

„Červená! A pohni si, inak tie dvere vykopnem!!" zakričal na mňa. Tak som si dala jemnulinkú vrstvu červeného rúžu, a otvorila mu.

„Kokso! No neverím! Ja už som si myslel, že si sa tam utopila v umývadle!!" zvolal keď ma uvidel.

„Ježiš, len aby si sa ty, nespláchol do hajzlu!" zamumlala som drzo. On len prekrútil očami a šiel do kúpeľne.

Ja som si už len vzala potrebné veci, ako napr. mobil, zrkadielko, môj obľúbený "rúž", zbraň a servítky. Tých nikdy nie je dosť. Kým som si to všetko vložila do kabelky, Chris už vyšiel. Tiež si vzal pár vecí, a spolu so mnou šili do garáže, kde by už mali byť všetci pripravený.

Videla som tam krásneho čisto čierneho Range rover-a. Mám rada to auto! To je asi moja druhá najväčšia slabina...
Tak sme tam teda nakráčali ako ten najväčší a najviac sexi pár na svete. Už som si šla otvoriť zadné dvere, no Christian ma zachytil, a ukázal na dvere spolujazdca. Mala som chuť ho zabiť na mieste! Ale nechcela som si posrať tento, ešte celkom v pohode deň. Tak som mu teda ukázala faker, a naštvanou chôdzou obišla auto. Sadli sme si spolu dnu. Keď sa pozrel na mňa, prišlo mu do smiechu, a mne z neho tiež. Snažili sme sa to obaja zakryť, no keď sme sa na seba znova pozreli, začali sme sa brutálne smiať zo seba, navzájom. Ani neviem čo mi vtedy prišlo smiešne. Asi ten jeho priblblý výraz.

Only one signature... 1      Where stories live. Discover now