~A aký máte vzťah?~ páčia sa mi jej otázky.
~Akože z môjho pohľadu je to dobré. Neviem jak oni... Ja im do hlavy nevidím!~
~Ehm, ale teraz je to aké 'dobre'. To ironické, ktoré značí, že je to úplne na hovno, dobre akože je to úplne bombastické, alebo dobre ako dobre?~
~Asi skôr to dobre ako dobre. Ale musím sa držať na reťazi a nevytvárať si k nim až tak silný vzťah. A aj keby ma nenávideli je mi to jedno, pretože tam už dlho nebudem.~
~Čo? Počkať, vy sa len vezmete, podpíšete zmluvu, a ide sa domov? Nič viac?!~
~Nie, vziať sa ani nestihneme.~
„Neviem jak vy ale mne sa to nejak prestáva páčiť."
„To mi hovor. Niečo tu nesedí... A vôbec, mala by od nás niekedy odísť? Lebo ja viem, že by tu mala byť už navždy." zamyslel sa Richard.
„Aj ja o tom viem takto. Ak by to bolo inak, toto by mi určite otec povedal. Takže toto sa deje mimo nás a ich. Je v tom aj tretia strana." odpovedal som mu.
~Dobre, tak tomuto nechápem. A kedy vlastne máš odísť?~ úplne nechápavo sa na ňu pozrela Trisha a pohľadom ju žiadala o vysvetlenie.
~Chceš vedieť presný dátum môjho 'znovuzrodenia'?!!!~ prikývla jej.
Jasmína prekrútila očami a začala z kabelky vyberať obálky. Jednu z nich otvorila a list jej podala. Keď si to prečítala, celkom sa zarazila.
~No a? Veď tam nechoď, a bude pokoj.~ ľahostajne sa napila z kávy Trisha.
~Vieš ty vôbec čoho je on schopný? Veď on nevie bezo mňa žiť, dýchať, existovať. On ma potrebuje! Ja som pre neho ako droga. Je schopný všetkého len aby ma dostal a bola som jeho. A ak tam nepôjdem, dôjde on za mnou.~
Čakal som všetko, ale, že povie toto, to nie je normálne... Najhoršie je, že ani nevieme o koho ide. Keby som to vedel odbachnem ho, a neriešim.
~Tak ho už konečne zabijeme! Nemôže si tu hoci kedy nakráčať a vziať si ťa! Poviem Dávidovi nech ho dá zabiť a bude po probléme, alebo ho zabije on sám.~
~Ježiš Trisha!! Je nemožné ho zabiť!~ utrápene si prešla po čele.
~A to už prečo? On by mal skapať v pekle za to čo robí.~
~Áno, to by mal. Ale pozri, on žije v New Yorku, na druhej strane Ameriky, jediný dôvod prečo by šiel sem, som ja. A ak získa mňa je nepriestrelný. Pretože ak ho budem chcieť zabiť ja alebo nebudem robiť to čo chce on, tak môže hocikedy zabiť vás, a ak sa o niečo pokúsite vy, bude na mňa hnusný a obe vieme na čo presne narážam. Vieš, že toto ma zabíja, a to doslova...~ povzdychla si a oprela sa o operadlo stoličky.
~Hej, v tom máš pravdu. Ja sa ti divím že si sa ešte nezabila.~
To aj ja...
~No prečo asi. Ja zomrieť nemôžem lebo by nastal koniec sveta a to doslova.~
~Dobre, a to už prečo zase?!~
~Ježiš Mária! Si to ty? Veď sme sa o tom rozprávali.~
~Tak prepáč, ale to bolo pred rokom, a bola som na mobile.~
~Že ma to ani neprekvapuje.~ povzdychla si Jasmína.
~Lebo ak by som spáchala samovraždu, on by vás všetkých zabil, a už zrejme aj Darlingovcov, nakoniec by zabil aj seba lebo by nemal z koho žiť lebo som zomrela. Peniaze, ktoré mám a k tomu firmy, ktoré vlastním by nefungovali, takže nie len žeby sa nedali používať, šlo by hlavne o tie peniaze, že kto má na nich právo atď. Potom by sa veľké moci začali biť s tými ostatnými o tie firmy a moje peniaze, a nakoniec by z toho vznikla 3. svetová vojna a beztak by tu každý zomrel. Takže ja zomrieť nemôžem.~ ironicky sa usmiala.
YOU ARE READING
Only one signature... 1
Teen FictionPozor! Toto nie je klasický príbeh kde sa dievča s mafiánskou krvou musí zobrať s iným mafiánom lebo je v kríze a pod. Všetko vám odhalí len čas. V tomto príbehu sa nekladú medze. Neviete kde je hranica, lebo to nevie nikto. Tak isto sa tu veci zdaj...