CHRISTIAN'S POV
„Ja nechápem tie jej spánkové polohy. Veď ona zaspí priam všade." nechápal Richard.
„Že? Ale hlavne ako je skrútená. Veď to by som ani ja nedala." povzdychla si Karin.
„Ale to s tou nohou... To bolo dobré. Za to ti tlieskam." pochválil ma Richard.
„Ale kámo, vieš jak sa fajne drží? Veď to je dačo úžasné, ako keby si deckú nôžku držal. A ona mi nechce dovoliť ju chytať. Ako sorry, ale moja žena, moje pravidlá, môj majetok, s ktorým si môžem robiť čo chcem." sebavedomo som sa usmial, no keď som videl ako ma Karin vypráža pohľadom, smiech ma prešiel.
„Ehm, hm, samozrejme, do určitej miery." opravil som sa. Ona len pomaly prikyvovala neveriackym pohľadom....
Keď sme tam prišli Jasmína ešte stále spala. Zatiaľ čo sa ostatný zoznámili s Harrym ja som ju odniesol do jej izby. Nechcel som ju budiť, lebo sme sa dohodli, že sa niečo chceme spýtať Harryho, ešte kým spí.
„Takže vlastne ona založila štyri firmy a ďalších päť vlastní, hej?" práve sa ho pýtala Karin, keď som za nimi došiel do obývačky.
„No hej." prikývol jej Harry.
„Takže ty si o tom vedel? Prečo si mi nič nepovedal?!" hneď som sa ozval.
„Lebo je to jej súkromie, a ja ako aj všetci ostatný, ktorý to vedia majú zakázané hovoriť to niekomu inému, aj keby si sa na to spýtal, nemôžem ti povedať nič."
„Dobre, to chápem, ale prečo nám to nepovedala ona, sama?!" spýtal sa ho Richard a zároveň sa zamýšľal.
„Joj, keby si ty vedel koľko ľudí za ňou chodia a hrajú sa na kamarátov len aby ju hnusne zneužili. Trpela, trápila sa kôli nim, a raz si povedala dosť, už nikto nebude vedieť kto je, akú má moc ani nič čo sa týka jej súkromného života. A odvtedy sa o tom nehovorí. Nikto to nevie, a tak to aj každému vyhovuje. Ale aby som ti odpovedal na tvoju otazku presnejšie... Proste už trpieť nechce, preto k vám pristúpila tak, ako ku všetkým. Kľudne by ste ju mohli potopiť, niekomu to povedať, vydierať ju, rozkazovať jej. A to ona nechce. Proste sa vás doslova bála. Ak to mám povedať takto." povzdychol si.
„Inak môžeš mi povedať niečo o tých firmách." začal som ja.
„Ale čo presne chcete počuť? Bol som informovaný o tom, že si videl video." pozrel na mňa.
„No hej, Trisha posielala. Ale ako to vieš?" spýtala sa ho Karin. Aj mňa by to zaujímalo..
„Ja viem všetko.. predomnou a Jasmínou ti neradím klamať. Ale hlavne pred ňou nie. Lebo ja ti jednu prijebem, ale ona ti zničí život. A to doslova." povzdychol si Harry.
„Inak, jak ničí ľuďom životy? Pretože teraz sa vyhrážala Maxovi, tak chcem vedieť čo sa s ním stane." (Richard)
„Tak to v prvom rade, chudák on. Ale keď chcete vedieť priebeh keď to robila iným, tak je väčšinou rôzny, ale zhruba: najprv ho pustí von ako keby sa nič nestalo a potom mu začne ničiť život tým, že bude rozprávať o ňom sračky a nenájde si prácu a keďže má veľký vplyv budú brať jej slová všetci vážne. Hneď potom mu navýši poplatky od jej firiem, pretože môže. Tým pádom sa mu doslova zrúti svet a nakoniec spácha samovraždu lebo to psychicky nezvládne. Takže áno, moja sestra je psychopat, ktorý vie psychicky zničiť ľudí až tak, že sa zabijú sami, takže dá sa povedať že niekoho už zabila, ale prakticky, vždy hovorí že-"
„Tí kokoti si za to môžu sami! Varovala som ich dostatočne na to aby si uvedomili, že to robiť nemajú. To že majú príliš nízke IQ na to, aby to pochopili, je ich problém!!" nakráčala tam Jasmína.
YOU ARE READING
Only one signature... 1
Teen FictionPozor! Toto nie je klasický príbeh kde sa dievča s mafiánskou krvou musí zobrať s iným mafiánom lebo je v kríze a pod. Všetko vám odhalí len čas. V tomto príbehu sa nekladú medze. Neviete kde je hranica, lebo to nevie nikto. Tak isto sa tu veci zdaj...