pozvánka

60 5 0
                                    

„Nech sa páči." podal mi 3 obálky. Nevraveli že budú len 2?

„Vedela som len o dvoch, od koho je ten tretí? Čo to je?" bez žiadneho náznaku emócií som sa ho spýtala.

„K tomu tretiemu vám mám odkázať len: "Vezmi si to ty štetka a nenadávaj, nemala som čas ti to oznámiť"." už len podľa slovného vyjadrovania som vedela kto za tým je. Nakoniec som vzala všetky tri obálky. Bez slova som sa otočila a šla späť do vnútra. Christian už na mňa nedočkavo čakal. Z jeho pohľadu som vycítila, že sa modlil aby som už konečne prišla.

„Netvár sa tak kyslo." chápem, že držať Rockyho nie je nič pre slabých, ale až tak sa tváriť nemusel.

„Robíš si zo mňa srandu?! Veď toho psa by som dal na psychiatriu."

„Tak najprv nejakú postav! Určite sa tam prídem pozrieť." povedala som mu s ironickým úsmevom. Podala som mu obálku a tu svoju si otvorila. Prvá bola tá pre Merlingovcov. No keď som videla čo tam je, zahmlelo sa mi pred očami. To si robí srandu? Normálne sa mi podlomili kolená, keby tam nebola skriňa tak by som predpokladám skončila na zemi.

„Si vpohode? Nevyzeráš veľmi oukej." pozrel na mňa z gaučovky Chris.

„Hej hej, som úplne vpohode. Nič mi nie je." moje typické klamstvá. Len Harry vie čo je pravda. Väčšinou z mojich úst vychádzajú klamstvá.

Toto mi nemôže urobiť.
Nooo, drahá. Si oficiálne v prdeli. A to nevravím ešte o tej svadbe či čom.
Ježiš ešte Darlingovci.
Mala by si si už nájsť toho psychológa. Hovorí ti to každý, tak to už sprav!
Nie to by som nám neurobila! Sme samostatné!
Nechcem ti ničiť predstavu drahá, ale tento rozhovor je len v tvojej hlave, on neexistuje.
Ďakujem za pripomienku.
Niet začo. Len si dávaj pozor.
Dobre, veď to je jasné. Pozor na každom rohu.
Dobre, ale mohla by si už otvoriť tú druhú obálku od Karolíny? Chcem vedieť čo tam je.
Hej, hej jasné!

Rýchlo som zahnala zlé myšlienky a otvárala tú druhu obálku. Karolína je moja najlepšia kamarátka, ani neviem ako a kedy sme sa spoznali. Je to Slovenka, a vlastne kôli nej viem slovensky. Lebo sa jej nechcelo učiť angličtinu. Ale je to krásny jazyk. Tak čo mi tam tá ťava napísala. Pomaly som otvárala obálku.

„Prečo sa tak usmievaš? Čo tam je?" spýtal sa ma keď mi videl zrejme úsmev na tvári. Kurva, to som nechcela. Prečo som sa usmievala.

Ty krava niečo sa ťa pýtal tak reaguj!!
Veď hej! Čakaj!

„Hmh, nič. Napísala mi kamarátka." usmiala som sa a znova som svoju pozornosť venovala obálke. Len by ma zaujímalo, či sa na to neteším až príliš. Asi od toho čakám veľa.

Dobre, otvor to lebo ťa zabijem!!
Nemôžeš ma zabiť keď si moje vedomie.
To fakt?!
Veď dobre!
Tak čo si mala na srdci keď si mi to písala?

List:

Ahoj,
Prekvapivo som konečne oprášila poštu a idem ti napísať.
A čo mám na srdci?
Dobrá otázka!
Overila som si tých Darlingovcov. Nevyzerajú byť čistý. To vlastne nikto z nás, je tam aj dievča. Volá sa Karin, má 23. Je to nevlastná sestra Christiána. Viac info ti pošlem emailom. Inak kedy prídeš na Slovensko? Vivien a Dávid sa na teba pýtali.

PS: nenávidím ťa! <3

----

(Aby sme sa pochopili, list bol písaný v Slovenčine!!)

U nás nenávidím znamená milujem. Aj keď neviem prečo, ale páči sa mi to. Je to originálne. A kedy prídem na Slovensko? Dobrá otázka. Naposledy som tam bola asi rok a pól dozadu. Som to ale hrozná kamoška, že?

Only one signature... 1      Where stories live. Discover now