„jeho si do huby neber!"

44 4 0
                                    

Postupne ma celý ten film vyčerpal. Tak som sa nasáčkovala ešte bližšie k Christianovi, ktorý mi s radosťou otvoril náruč a pritlačil si ma k sebe. Ľahla som si na jeho hruď a počúvala tlkot jeho srdca. Po chvíľke, sa jeho ruka pomaly začala presúvať z môjho chrbta na zadok, až pod nohavičky, kde zastavil. Dal mi jemnú pusu na vlasy a voľnou rukou si vzal tú moju, ktorú jemne stlačil. Tak sme príjemne oddychovali, až som nakoniec zaspala.

CHRISTIAN'S POV

Znova ten pohľad na ňu ako spí. Veď to je anjel na zemi. Počas toho celého filmu som ju pohladil asi miliónkrát. Po vlasoch, po stehne, po líci, po jej sexi zadočku. Proste všade. A stále som jej nemal dosť. Už sa neviem dočkať kedy bude moja, len moja. A to čo spravil dnes Oliver, za to sa mu ešte vypomstím.

„Ste spolu strašne zlatý." nenápadne sa ku mne priklonil spomínaný.

„Reálne sa už neviem dočkať kedy ju pretiahnem. Potom už bude len moja." zveril som sa mu a znova pozrel na ňu.

„Sorry, že som vás vyrušil, ale lepšie bolo, že som prišiel ja ako Karin. Lebo potom by to už vedeli všetci." potľapkal ma po pleci.

„Akože aj tak by z toho nič nebolo lebo teraz nemôže. Ale aj tak ju raz ošukám, to vieme všetci, a určite si toho je vedomá aj ona."

„Inak, rozprávali ste sa o dieťati?" začal tému.

„Áno. Aj by som ti to povedal ale skôr v súkromí."

„Šak poďme." hneď ako to povedal som sa zatváril alá, vážne?! a pozrel smerom k Jasmíne. Až po chvíli mu došlo, že som ňou privalený. Ale určite som nemal v pláne ju dať preč. Kto by sa jej už len zbavoval? Ju by chcel mať každý. A to, že ju mám ja, ma teší najviac.

Prikývol a rukou mi naznačil, že sa o tom porozprávame potom. Súhlasím. Teraz by to nebol dobrý nápad. Tak sme pozerali ten film. Čo sa týka jej hereckých výkonov boli vážne dobré. Ako herečka je naozaj dobrá...

.....

„Akože trochu ma mrzí, že sme nešli do bazéna, chcel som ju konečne vidieť v plavkách." povzdychol som si a potiahol si z Oliverovej cigarety.

„Hahah. Veď ty si nadržaný už len keď o nej rozprávaš." uchechtol sa Oliver.

„Kto by nebol."

„Kámo ty potrebuješ sex. No ale, tie deti sme riešili. Tak čo? Ako?"

„No veď povedala, že je 75% šanca, že to neprezije ani ona a ani to dieťa. Potom mi navrhla bezcitný sex za účelom splodiť dieťa, a nič viac."

„Počkať, takže ona je ochotná obetovať svoj život len kôli tomu, že mi potrebujeme dieťa? Ty vole. Tak toto je asi tá najsilnejšia žena akú som kedy videl. A ešte s jej minulosťou. Noo, ľahké to určite nemala." znova si potiahol.

„To si ju ešte nepočul hovoriť o iných veciach z jej minulosti." smutne som povzdychol.

„Takže ona bola znásilnená, že?" jemne som prikývol.

„Tušil som to. Sorry ale silnejšiu ženu vážne nepoznám. A to som ich videl veľa. Ale taká ako ona, to vážne nie. Ale zase, ešte ju nepoznáš určite má toho viac. Ani zďaleka o nej nevieme všetko." povedal, zhasol cigaretu a odišli sme zo záhrady.

Možno má pravdu. Určite tam toho je viac...

(O 3 dni neskôr)

Dal som jej pusu, a nenápadne prihodil štenicu.

„Ale Boh vás varuj, že ma budete sledovať!” trochu vážnejšie sa pozrela na mňa, aj na ostatných.

„Neboj, už len choď.” povedal som jej, tľapol jej po zadku a otočil ju smerom k dverám, spolu so mnou.

Only one signature... 1      Where stories live. Discover now