„Tak trochu?" usmiala som sa.
„A o koľko?"
„O 9 rokov než je jej pravý vek. Ale už to možno bude aj 10. Už dávno jej ho nemerali." povedal za mňa Harry.
„Mentálne. Mám len nadpriemerné IQ. To je všetko."
„Takže, mi chceš povedať že ona, čo vyzerá na 13 rokov, je mentálne ešte staršia o 9 rokov ako jej pravý vek? Takže ona je staršia ako my?!"
„Vážne je naštvaná kôli takejto blbosti?" šepotom som sa spýtala Chrisa.
„Asi deň bude trochu naštvaná, ale ju to prejde. Len nemá rada keď je niekto starší ako ona, keďže doteraz bola najstaršia ona, okrem otca." vysvetlil mi potichu.
„Aha, dobre. Je to všetko? Chceš ešte niečo?" pozrela som na Harryho.
„Asi nie, ty?"
„Neviem, mám sto chutí začať sa hrabať v otcových spisoch a dokumentoch, len aby som zistila čo sa stalo pred rokmi že som skončila u nich. Viete vy, o tom niečo?" pozrela som zase na Darlingovcov.
„To nerob, keby to zistil zabije ťa. Nakoniec pôjdeme všetci na tvoj pohreb. Takže by som sa na to vysral." prehovoril Harry.
„Ja viem že vraj, bola nejaká zmluva, ale to či je to pravda, to fakt neviem. A ani čo presne tam bolo." povedal zase Chris.
„Hej no. Mne otec vravel že ten papier ma v kancli. Takže existuje. To znamená že tvoj otec by mal mať tiež." prikývla Karin.
„Tak mám to ísť hľadať?"
„Fajn, ale ja otcovi nebudem vysvetľovať prečo sú papiere naopak ako pred tým! Jasné?!" Harry to okamžite vzdával.
„Prečo by si to mal vysvetľovať?" nechápala Karin.
„Lebo otec si fotí všetky papiere, a akonáhle je jeden trochu krivo, hneď okolo toho robí drámy." začala som.
„Potom mu dôjde že nikto iný by sa neopovážil prezerať si jeho veci bez dovolenia, okrem Jasmíni. A potom sa začnú hádať ako blázni. Keďže ona niečo zistila a on jej to tajil." pokračoval Harry.
„Úžasné."
„Wow."
„Ja som rada že nemáme takéto veci medzi nami." povzdychla si Karin a objala bratov, keďže stala medzi nimi.„Hej no. Máš pravdu." objali sa.
Usmiala som sa na nich, a hneď potom som zvážnela a odišla do otcovho kanclu za dokumentami.
Dúfam že tam niečo nájdem...
.....
„Počúvaj, dostala som nápad na jednu investíciu." začala som smerom k Harrymu.
„Akú? Veľká alebo malá?"
„Ani neviem. Potrebujem sponzora. Už som skúšala tú Wejstnovú Investičnú Banku. Veď vieš." povzdychla som si.
„Počkať, tú najväčšiu banku na svete?!! Ako? Veď tam je ťažké sa skontaktovať, a nie to ešte pokúšať sa o schválenie investície od nich." povedala Karin.
„Hej, ja viem. Ale stále pokúšam, síce už to sú skoro tri roky ale každý jeden deň ich o to žiadam. A nie, nevzdám to." vážne som sa na nich pozrela.
„Kámo, tri roky žiadať blbú banku o schválenie... To by som už dávno vzdal." uznal ma Richard.
„A čo zahŕňa ten projekt do ktorého chceš investovať?" spýtal sa ma nakoniec Harry. Vydýchla som si a pozrela naň.
YOU ARE READING
Only one signature... 1
Teen FictionPozor! Toto nie je klasický príbeh kde sa dievča s mafiánskou krvou musí zobrať s iným mafiánom lebo je v kríze a pod. Všetko vám odhalí len čas. V tomto príbehu sa nekladú medze. Neviete kde je hranica, lebo to nevie nikto. Tak isto sa tu veci zdaj...