je tehotná

55 1 0
                                    

„No vidíš! A znova si tu ty ten chlap.
Pozri ak chceš plakať ja som tu stále. To platí aj pre tých dvoch vzadu, aj keď už spia." pozrela som sa na nich, a usmiala sa.

„Ja ťa nechápem. Ako môžeš zvládať riešiť iných problémy, keď tých tvojich je nenormálne veľa. A hlavne, sú tak veľké, že by som to na teba ani nikdy v živote nepovedal." uchechtol sa, no pohľad mal stále opretý o cestu.

„No, a práve preto budem radšej riešiť a počúvať problémy iných, ako tie svoje. Lebo tie moje, sú iný level." aj mne to už prišlo smiešne.

„Och bože. Nikdy v živote by som nepovedal že si niekedy budem rozumieť s tebou. Vyzerala si ako úplný opak mňa, a hlavne bez problémov!" nechápal celú situáciu.

„To bude asi preto lebo chcem aby si to videl. Ty budeš vždy vidieť len to čo chcem aby si videl. Nebudeš vidieť viac. Nie je to možné. Preto mám všade úplne iné reakcie. Preto keď mi povieš že som piča, len sa na tom zasmejem, ale keď mi to povie niekto cudzí, buď naň zazriem alebo mu niečo poviem a pošlem ho rovno do piče, alebo mu rovno jednu prijebem a neriešim ho."

„A na akej urovni je Karin?"

„Zasmejem sa."

....

„Karin, Karin, Karinkaa." nechtami som škrabala Karin po ruke.

„Hmmh." nespokojne sa obrátila na bok.

„No taak, Kariiin. Vstávaaaj!.... O chvíľu príde Chris a prenesie ťa." odhrnula som jej vlasy za ucho. Hneď na to už došiel Chris, tak som mu pomohla a zamkla auto.

Hneď potom sme s Chrisom odišli do izby, zložili sme si veci, umyli si ruky, a šli na obed k ostatným. Boli tam všetci okrem Karin a Richarda.

„Kde sú tý dvaja?" zdvihol hlavu Oliver, hneď keď sme s Chrisom prišli.

„Spia." naraz sme odpovedali s Chrisom, na čo sme sa na seba usmiali.

Tak sme si len sadli a začali jesť. Dnes sme mali Spaghetti Bolognese. Tie som naposledy jedla keď sme boli v Taliansku.

„Hrala si už niekedy sex, že?" začal Oliver náhodnú tému.

„No, áno. Prečo?"

„By ma zaujímalo, nad čím vtedy premýšľaš?" spýtal sa Jordan. Hneď ako som si začala spomínať, začala som sa aj smiať.

„Akože, bolo ich viac, ale najčastejšia bola asi: Och môj bože, kedy to už konečne skončí, ja chcem ísť domov." začali sme sa smiať.

„No Christian, ten sex s ňou ti nezávidím už teraz." začal Luke.

„No počkať, tak by to vyzeralo keby to bol asi stí sex s ním. Lebo tá scéna, keď to hráš je to proste úplne iné, lebo to čo je? To je len suché bozkávanie a chytanie sa navzájom. To je všetko!" prekrútila som očami.

„Už si hrala aj kurvu?" ok, táto otázka ma zarazila, no zároveň aj pobavila.

„Áno."

„Dokázala by si ju zahrať pre Christiana?" teraz sa spýtal Luke.

„Áno."

„A spravila by si to?" pokračoval Oliver.

„Nie. Normálne som si myslela že sa to bude týkať niečoho takého. A prečo? Kam chcete ísť?" šla som už na rovinu.

„No, chceme ísť do jedného klubu, tam by na nás mal čakať človek, ktorý nám dlží peniaze už asi 3 roky. A už by bolo vhodné to ukončiť. Tak ma napadlo že by ste ty s Karin mohli byť kurvy, len tak sa tam obšmietať a len mu strčiť niekam štenicu, to je vlastne všetko." vysvetlil mi svoj plán, Chris.

Only one signature... 1      Where stories live. Discover now