„Ty si zhúlený!"

70 5 0
                                    

~Dobre, musím ísť vrátiť ten kľúč.~

~Fajn tak choď. Ale nezlož chcem počuť, že žiješ.~

~Ty fakt nie si normálny!~

Už bolo počuť, ako zamiká dvere a videli sme ju aj na kamere ako ide cez chodbu. No keď to Oliver prepol na 3 záber z dalšej kamery... Boli sme v šoku! Niekto jej držal ruku na ústach.

JASMINE'S POV

Zrazu som cítila niekoho ruku na mojich ústach, trvalo mi necelých 2 sekundy aby som zistila kto to je. A schválne, skúste si typnúť! Uľahčím vám to, bol to Alex. Aké nečakané.

Snažila som sa mu niečo povedať, ale keďže mi držal ústa rukou nevyšlo zo mňa nič len...

„Hmmhh!" preklad je pusti ma! Aby ste vedeli. No samozrejme, že si nedal povedať no aspoň, že mi dal preč tú blbú ruku. A moje prvá veta k nemu bola:

„Si zhúlený Alex!" povedala som mu. Ježiš jemu jeblo!

„No nehovor. Poď so mnou, niečo ti ukážem." z tohto tu mi trochu prišlo na smiech lebo to vyzeralo ako keby som bola malé dieťa a on ma láka na cukrík.

„Nie ďakujem! Dnes nie, nemám chuť takže ma pusti a nedotýkaj sa ma. Dobre?" milo, podotýkam milo som ho odmietla. Mal by Bohu ďakovať, že som tak milá! No on si stále nedal povedať a pomaly ma začal ťahať na toalety.

„Alex! Vravím ti nie. Tak už by si ma mohol pustiť. A radím ti, urob to čo najskôr keď som milá. Lebo aby si vedel viem sa brániť."

„Tak popros!" aby ste vedeli, ja nerada prosíkam. A už vôbec nie takých kreténov ako je on...

„Prosím Alex, pusti ma." skleslím tónom som ho poprosila a dúfala, že ma už konečne, kurva, pustí.

„Hmmm... Povedz to ešte raz." zakňučal a pomaly mi rukou prechádzal po bruchu smerom hore. Nemohla som vydržať už ani sekundu.
*Hlboký nádych
*Výdych

Otočila som sa k nemu a povedala...

„Dobrú noc, Alex." povedala som úplne bez emócií. On sa len pripito usmial, no ja som mala stále mrzutú tvár. Dala som mu pastou do spánku. Keď už ležal v bezvedomí na zemi, nemala som to srdce mu neskontrolovať tep. Nebojte, prežil to. Len si chvíľku pospí.

~Ehmm, čo ti spravil za túto reakciu?~ ozval sa Harry z telefónu.

„Chytil ma za brucho, a za to zabíjam." odpovedala som mu a pozrela sa na hodinky.

CHRISTIAN'S POV

~Chytil ma za brucho, a za to zabíjam!~

Povedala to úplne chladne, ako nejaký vrah alebo čo. Takže ak som to správne pochopil položila toho chalana do bezvedomia len za to, že sa jej chytil brucha?!

„Chápem to správne že to urobila len kôli tomu, že sa jej chytil-" bol som z toho tak mimo, že som to ani nedopovedal.

„Hej!" odpovedala neisto Karin.

„Pane bože, ona je-" začal Richard.

„Nenormálna!" dokončil ho zase Oliver.

~Nediv sa! Nemám zlaté nervy!~ ozvalo sa z notebooku, a chvíľu som si aj myslel, že to povedala nám, ale potom sa ozval Harry.

~Nedivím sa. Varovala si ho.~

~No veď! A ešte ma aj donútil prosiť. Ten idiot.~

~Dobre Harry, musím končiť lebo sa Alica zblázni.~

Only one signature... 1      Where stories live. Discover now