hovädzí steak

57 4 0
                                    

„No, ono sa to ťažko vysvetľuje. Lebo ja som nepochopiteľná. Ale aby som ti odpovedala na tvoju otázku..."
__________________________________

„...Tak Christian to musel spraviť a plus som ho aj chápala. A Richard len provokoval. Takže podľa toho." vysvetlila som jej.

„Ako, musel?" spýtala sa ma znova. Aaach, ako ja nenávidím tieto otázky. Pozreli sme sa s Chrisom na seba a potom znova na ňu.

„Spanikáril som!" povedal nakoniec Chris.

„Eem, spanikáriLI sme." opravila som ho. Nechcela som aby v tom bol sám. A pravda je že ani nebol.

„Noo, no, a-ano." koktavo mi prikývol.

„Hlavné jedlo, je hovädzí steak, s omáčku a prílohu si môžete vybrať na stole." pousmiala sa na nás, šéfkuchárka.

Ohlásila nám a ostatný už na stôl ukladali jedlá. Položili predomňa úžasný, a na pohľad veľmi lákavý steak. Úprimne by som si ho veľmi rada dala, ale brucho hovorilo: Ani náhodou!! A zase podvedomie:
Vieš, že to zjesť musíš. Začnú sa pýtať a Harry ťa zabije!
Ja viem. A rada by som to zjedla. Ale obe veľmi dobre vieme čo sa stane ak to zjem.
A nedá sa to odstrániť operáciou?
Vieš veľmi dobre, že nie...

Povzdychla som si a pomaly sa snažila začať jesť. Najťažšie je pre mňa prehltnúť to.
Dobre, kľud. Dáš si pár kúskov a to je všetko. Vieš, že by si bez jedla neprežila. Takže niečo do seba dať musíš.
Tak to povedz môjmu žalúdku, kurva!!!

Horko ťažko som to prehĺtla, a už som to skoro dala von. Tak som sa okamžite rozbehla na chodbu...

CHRISTIAN'S POV

Keď som ju pri tom jedle pozoroval bola celá v strese. Ako keby sa toho jedla bála alebo čo. Ani som nejedol, len som ju sledoval. To jedlo jej nemohlo nechutiť, máme tu naozaj skvelé jedlo. Buď je alergická alebo jej je zle. No Harry nevravel o žiadnej alergii ani nič podobné. Keď som svoj pohľad presunul na ostatných, tak jedli. Až na Olivera a Karin, ktorý sa ma pohľadom vypytovali, čo sa deje. Ale to som sa pýtal aj ja ich. No zrazu sa všetky pohľady upreli na ňu keď zrazu vstala a odišla, teda skôr pomaly utekala.

„Ehm, myslím si, že by ste ju mali ísť skontrolovať pane. Minule to v rovnakej situácii nedopadlo veľmi dobre." prihovorila sa ku mne Monica.

„A ako to dopadlo??" celkom som bol zvedavý.

„Pokúsila sa, tak trochu priotráviť." keď to povedala, Tomáš sa začal dusiť vodou.

„Čo?!" vystrašene a zároveň nechápavo som sa jej spýtal. Nie, to je blbosť, toto by nespravila.

„Choď za ňou!" naštvane sa na mňa pozrela Karin.

„Ale to, že to spravila pred tým neznamená, že to spraví aj teraz. A hlavne, nemá ako a čím." podotkol som dosť podstatný fakt. Dokonca dve!

„Choď už za ňou, kurva!" pridal sa aj Richard, a Tomáš mu na to prikývol.

„Toto vám vrátim!" ukázal som na nich naštvane, vstal som a šiel teda za ňou.

A ako som si aj myslel nič nerobila. Len sa prechádzala z jednej strany chodby na druhú, a chytala si brucho. Takže jej je asi naozaj zle. Oni zo všetkého robia len drámu. Pane bože. Síce by som rád vedel prečo sa chcela vraj priotráviť, ale nie všetko musí byť pravda. Mohlo to tak len vyzerať. Tak som k nej došiel a zastavil ju.

„Si v pohode?" spýtal som sa jej opatrne, aj keď som vedel odpoveď

„Neviem ale asi budem zvracať." povzdychla si. Tak som ju odprevadil do kúpeľne. Kde sa predsa len vyzvracala.

Only one signature... 1      Where stories live. Discover now