fľaša

52 2 0
                                    

Mobil som vytiahla z vrecka od nohavíc, a vytočila Trishino číslo. Samozrejme už to súkromné..
Dala som ju na hlasitý odposluch, lebo ma Richard prinútil svojimi pohľadmi.

~Si vporiadku? Nič sa ti nestalo?!!~ hneď začala stresovať.

„Áno neboj sa, už som vpohode. Darlingovci chcú dokázať že o nich naozaj viete všetko..." vzdychla som si.

~Ty štetka, to len kôli tomu mi voláš?!~ hneď po druhom slove som už zadržiavala smiech.

„Hej no..."

~To nemyslíš vážne! Momentálne som bola na 3000% pripravená na dokonalý sex, a dvihla som ti len preto lebo som sa o teba bála. A teraz musím Davidovi povedať nie, len kôli nim? Robíš si snáď srandu?!!~

„Je mi to ľúto, ale bude lepšie keď im to dokážeš tu a teraz."

~Takže oni ma ešte aj počujú?!~

„Áno." tu už mi šlo znova do smiechu.

~Opováž sa smiať Jasmína! Toto nie je vtipné! Vravím ti, ešte raz mi to spravíš a roztrhám ťa ako žabu!!~ naštvane hovorila zatiaľ čo ja, som sa musela veľmi držať aby som sa nezačala smiať.

„Dobre už hovor."

~A čo? O kom kurva?! Ja neviem čo presne odomňa chceš!~

Pozrela som na ostatných s otázkou. Všetci ukázali, na celkom zmätenú Karin.

„Akože, prečo ja?" spýtala sa a tvárila sa dosť ublížene.

~Takže Karin? Dobre no.... Daj mi chvíľku.~ povedala Trisha bez toho aby sme jej niečo povedali.

~Ouch, inak, vieš o tom, že dnes vyšiel nový film? Ten... Sa mi zdá, že sa volá Stratená láska? Alebo niečo také.~

„Myslíš druhá časť?" zbystrila som.

~Hej! Karolína si to pozrela už pred týždňom. Vravela, že je to úplná bomba, a tá herečka s hlavnou postavou je vážne sexi.~ zalichotila mi.

„No tak to si musím niekedy pozrieť."

~No takže, dúfam, že ma všetci počúvajú lebo sa opakovať nebudem. Keďže sa dosť ponáhľam.~ povedala, aby sa na ňu všetci sústredili.

~Fajn, Karin Darling... Ježiš! To jak sa v tom rodostrome mám vyznať?!! Och bože, vy máte ale pomotanú rodinu. Nič v zlom.~ povzdychla si, na čo sa Karin jemne usmiala.

~No, nevlastný súrodenci sú Christian, Simon a Richard Darling. Otca zdieľa s nimi, Kristof Darling, matka sa volá Kristine di Leino. Hmm, zvláštne ale pekné meno. 23 rokov bude mať tento rok 23. 8. Stačí?~ vzdychla si, ale teraz celkom to znelo trochu inak.

„Ja len, prečo si taká znudená a smutná? Alebo sa mi to len zdá?" pozastavila som sa.

~Nie nezdá sa ti to zlatko, pretože ak si zabudla, prerušila si ma pri veľmi dôležitej činnosti.~ skoro začala kričať.

„No čo už, je to moje poslanie." zasmiala som sa.

~Tvoje poslanie si môžeš narvať do riti ty odporná pľiaga. Ani nevieš čo si mi teraz spravila. Bol som pripravený ti pretrhnúť tvoju kamarátku tak, že sa nepostaví! A ešte som jej aj vravel aby ti nezdvíhala!!~ ozval sa zrazu David. (Nemecky) Doslova som sa pučila od smiechu.

Ver že mi ťa vôbec nie je ľúto." musel cítiť môj úsmev. (Nemecky)

„Takže, stačí vám to?" pozrela som pre zmenu na ostatných.

Only one signature... 1      Where stories live. Discover now