Geçmişte yaşadıgım ve yaptıgım hatalarım rencide oluşum güçsüz kaldıgım tüm anılar ansızın aklıma geliyor kendimden igrenmeme sebep oluyor her şey bana baglıyken neden aklım o zaman bu kötülügü bana yaptı her zaman yapmaya çalıştıgım şey bazen canımı yakıyor umursamamak aman boşver diyip geçiştirdigim her şey sanki daha kötü oluyor ne hissediyorsam onu yaşıyim o an nasıl mutluysam öyle oluyim diyorum sonuç anında ise üzülen ben oluyorum ama hayat hiç bir zaman planı disiplini sevmez ben neredeyim bu hayatın napıyorum ne yapmalıyım gelişi güzel mi yaşamalıyım her günümü anlamlımı yaşamalıyım anlamlı olan bir şey göremiyorum acıdan başka bir şey hissetmiyorum ben aslında yapayalnızım herkes yapayalnız oldugunu söylüyor ama bir tek ben degilimdir eminim sesizligi seviyorum kalabalıgı özlüyorum ama kalabalıktan kaçıyorum kafamı toparlayamıyorum içimdeki korkunun sebebini anlamıyorum savaşcak gücüm var bir şey beni karanlıgına çekiyor korkuyorum gerçekten savaşıyormuyum kendimi kendimle bıraktıgımda nefes aldıgımı sanıyorum ama boguluyorum ellerimle kendimi bogmaya çalışıyorum ölümle yaşam arasında ki ince çizgideyim lütfen nefes almam için mucizeler olsun yasamayı sevmek istiyorum bu yazdıklarımı bir gün okuyabilcek güce gelecekmiyim okudugumda insanların bunları görme imkanın oldugunu belki beni hissettiklerini gördügümde nasıl hissedicem yaptıgım hiç bir şeyden utanmak istemiyorum .