-Диви що знайшли на горищі!
- Так це ж мій...****
Прокинулась незрозуміло де, скрізь суцільна темрява. Спроби встати не закінчувались успіхом. Трохи пізніше коли очі звикли до темноти я могла роздивитися це місце. Це була не велика "коробка". Навкруги були якісь ящики, на кожному було щось написано, але через темряву нічого не розгледіла.
-Рх, рх!
Я інтуїтивно вскочила на ноги, але дарма я це зробила. Стеля була низькою. Не в тримавши рівновагу я впала на ті самі ящики, які теж не втримались і попадали на мене.
- Ссс... блін боляче!
- РХ, РХ, РХ!
Спрямувавши свій погляд туди звідки йшов звук. Я побачила ледь рожевий п'ятачок і дві цятки які трохи поблискували в темряві.
- На вигляд миле звірятко, але звуки ти видаєш стр...
Не встигла договорити як в середині загорілось червоне світло і "коробка" почалась рухатись
☁️ Ліфт ☁️Пронеслось в мене в голові. Як тільки він почав рухатись, я почула дуже голосний звук, сирена. Ліфт рухався дуже швидко, що мені здалось що ми зараз в щось вріжемося. Та не встигла я оговтатися як він почав сповільнюватись. Коли він остаточно зупинився, погасло світло і затихла сирена. Я стала прислуховуватися до звуків. Спершу я почула щось не зрозуміле наче якесь стадо переляканих тварин біжить. Далі вже почулись голоси.... чоловічі... Мене у свої міцні обійми охопив страх. Коли вже кришку потроху почали відкривати і пропускати світло яке падало всередину, я не придумала нічого як заховатися. Я залізла за ящики й притулилась до стіни.
Мені навіть здавалось що я перестала дихати.- Ну!
-Ти чого застиг на місці?
- Тут немає нікого!!
-Що?
-Та бути такого не може!
- Тут ящики повалені, може під ними хтось є!
Тут хтось спустився до мене в середину і почав ходити й підіймати ящики.
☁️ Хоч би не знайшов, прошу☁️
Але доля вирішила інакше. Прямо той ящик за яким я ховалась почав рухатись, хтось намагався прибрати його. В цей момент серце впало в п'ятки.
Ящик остаточно прибрали й мені прямо в очі світило сонце, через нього нічого не було видно.- Тут дівчина!
- Не можу такого бути ...
- Красива?
- Чур моя!
- Ага, щас. Вона моя!
- Так помовчіть там, шанки!
Коли очі звикли до світла я змогла роздивитись, хто був переді мною.
Це виявися юнак із карими очима, та волоссям пшеничного кольору
Він простягнув до мене руку, але я відповзла ще далі.-Чш, не бійся... Я не завдам тобі шкоди
Він знову простягнув руку та на цей раз я вже витягнула теж руку тільки з ножем.☁️ А звідки в мене ніж? Та гадаю це зараз не головне. Треба втекти від них спершу☁️
- А вона з характером!
- Я ж кажу вона буде моя
- Так заткніться шанки тупоголові! Ви не бачите що цим ви тільки лякаєте її. Ньют?!
- Дайте трохи ще часу
- Та що тут тягнуть кота за причандали
Ще один спустився до нас.
- А ну вилазь назад!
- Ого, він панькатися не буде, щас викине її звіти.
- Що т...
Та не встиг договорити Ньют, як я зрозуміла, відлетів в іншу сторону.
Дивлячись на цю картину, страх випустив мене зі своїх обіймів і передав агресії.
- Галлі! Припини й вилазь звіти, Нею сам впорається!☁️Значить Галлі, ну добре тоді пограємо трохи)☁️
Pov: Ньют
Коли Галлі відштовхнув мене я боляче врізався в ящики, в тут хвилину я відчув щось тепле на руці. Кров... Та мене це не бентежило, а те що відбулося в ту мить..
The end
Pov автор
Коли Галлі підійшов до неї, він побачив те що змусило його побліднішати... Очі дівчини стали кроваво-червоні. Побачивши це хлопці зціпеніли від страху. Через кілька секунд Галлі знову наблизився, та близько підійти не зміг, бо наша героїня попередила його. Вдаривши Галлі в коліно він жалобно простогнав від болю. Та не встиг він прийти в себе як його вдарили з ноги в груди, що він відлетів в інший кінець.
The end
Коли Галлі відлетів в інший кінець ліфта, я відчула дивне відчуття і воно мені сподобалося. Та коли я перевила погляд на Ньюта, а точніше на його очі. В мені різко щось перемкнуло, а коли побачила його кроваву руку то була остання крапля. Підійшовши до нього я вже не відчувала такого страху як в перший раз, а навпаки, мені хотілось бути поруч ?
- В ти поранився, її треба обробити, давай руку.
Спершу він подивився на мене очима в яких було здивування наполовину зі страхом і захватом, а вже тоді дав свою руку
____________________________
711 слів
Якщо десь будь помилки прошу повідомляти ( і вибачте за них)
ВИ ЧИТАЄТЕ
Винищувачка
FanfictionОдна дівчина серед 40 хлопці. Звучить наче початок якого фільму для дорослих, чи не так? Та якщо ця дівчина буде не такою як інші її вважають? Можливо вона навіть гірша за деяких хлопці? Хто зна... Це моя перша робота, прошу сильно не судити. ...