Pov Міхно
– Тікайте дурні!
Вхопивши Бена за руку і потягнувши на себе, ми почали тікати. Зараз ми не могли думати про щось. Ми й так збилися з графіку, треба швидше повертатися, бо не встигнемо до закриття.
☁️ Сьогодні не наш день ☁️
Подумав я як тільки побачив на дорозі ще одного гривера.
– Кланк, чого їх так багато, ще і в день?
Спитав Бен.
Ми розвернулися і побігли в іншому напрямку.
– Аскард, роби круг і біжи в Ґлейд!
Крикнув я, бо розумів що ми можемо не встигнути.
Тільки пес зник за поворот ми з Беном отримали потужний удар, що ми аж відлетіли в стіну. Удар був настільки сильним, що перед очима була темрява, проте я все чув. Я вже почав думати що тут ми й помремо, але нічого не відбувалося. Я лише чув звуку биття металу об метал, чавкання і крик, від якого кров згортається. Це все сталося за п'ять секунд. Далі лише чуєть тяжке дихання.
Я розплющив очі й застав таку картину: Гривер лежить мертвий з ножем в голові. Бен без свідомості лежить поруч, а невідомий стоїть і дивиться на труп монстра.
Я спробував встати, але біль в нозі не дав цього зробити. На мої звуки не відомий повернувся. Перевівши погляд на мою ногу звідки йшла кров. Він підійшов дістав клаптик тканини та перев'язав мені рану. І цю мить я намагаюся не ворушити. Та вийшло не дуже, рана була глибока.
– Потерпи...
Сказав хриплий, але такий знайомий голос.
– Керол?...
У відповідь я отримав лише погляд різно кольорових очей.
– Але... але.... як?
Вона просто допомогла встати мені, а сама пішла забирати ножа з голови гривера. Разом за ножем тягнулась мерзенна, зелена слиз. Вона провела їм по ньому, щоб витерти ту бридоту. Заховавши собі за спину вона повернулась до нас з Беном. Присівши біля нього вона повіряти пульс.
– Я допоможу вам вийти звідки, давай беремо його з обох сторін.
Тепер я цілком удостовірився що це вона. Низькуватий голос мов сталь. Але як вона вижила тут пів року?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Винищувачка
FanfictionОдна дівчина серед 40 хлопці. Звучить наче початок якого фільму для дорослих, чи не так? Та якщо ця дівчина буде не такою як інші її вважають? Можливо вона навіть гірша за деяких хлопці? Хто зна... Це моя перша робота, прошу сильно не судити. ...