– Її вжалили...
Ці слова були для мене розколеним до почервоніння, ножем в спину. Її, мій промінчик світла, який я не встиг ще отримати, як вже втратив. В мені в цю мить наче утворилась порожнеча, яка затягує все що бачить. Цілий світ втратив всі барви, якими моє нудне життя розфарбовувала вона.
– Але, в неї немає ніяких ознак, крім сліду від жала на правому плечі.
– Що?
Перепитав я медиків, адже я настільки увійшов в себе що не можу нормально аналізувати що відбувається.
– Він каже що не все втрачено, що вона здається бореться з отрутою і не дає їй контролювати собою.
Перефразував Бен, що б я зміг зрозуміти.
– Це тому вона ще спить і не прокидається?!
Спитав Міхно який стояв поруч зі мною поклавши руку мені на плече, а я своєю чергою був біля ліжка Керол.
– Так, адже це тяжке випробування для її організму і щоб якось полегшити, він перебуває в стані спокою, тобто спить.
– Я правильно розумію що я надія, що з нею все буде добре і не потрібно виганяти з Ґлейда?
– Так
Відповів мені Албі, мені це було як мед на душу. В мені селилась сильна надія що вона отямитися і все буде добре. У нас все буде добре...
Поки я розмірковував підійшов Клінт з якоюсь ампулою та шприцом.
– Це вітаміни для її організму, вона ж не їсть нічого, а так щоб трохи поповнювати баланс потрібних речовин. Та також пришвидшити процес "одужання", ми колись їй вітаміни
Опередив мене Джеф, та відповів на моє німе питання.
– Та точно знати що вона точно одужає і не буде небезпечною для інших, ми не знаємо. І як вона буде себе почувати коли отямиться. Тому ви тепер теж буде допомогти Джефу і Клінту слідкувати за нею, та нікого іншого не впускати.
Сказав Албі та подивився на нас твоїх.
– Так, в нас буде більше часу слідкувати за її станом.
–А щось з нею окрім цього ще?
Спитав Бен Клінта.
– Так, в неї часто підійматися температура, що нам потрібно збивати її, бо вона може просто згоріти від неї.
– Ще часто складне дихання, та раптове падіння пульсу.
Сказали нам Джеф і Клінт, який закінчив ставити укол.
***
Пройшло ще два дні. Ми всі почерзі сиділи з Керол, ну як ми, я сидів біля неї весь час, а решта мінялися між собою.
За цей час в неї декілька разів підійматися на температурі майже під 40! Та найголовніше що я не міг їй ніяк допомогти, лише дивитися і протерпти її лоб холодною, мокрою ганчіркою.
Ось я вийшов з хижі, щоб поміняти воду, та коли я повернувся, тазик з водою просто випав з рук.
Вона прокинулася і сиділа на ліжку намагаючись остаточно прийти в себе. Та тільки її очі звикли зі світлом, її погляд відразу впав на мене, а я посміхався наче дурник, та вона теж почала посміхатися.Не втрачаючи більше ні хвилини я підлетів і обняв її.
The end
Я нарешті змогла відкрити очі, та побачити щось в мене не вийшло. Очі після довгого "сну" ще не звикли.
Хвилини через 1,5 я вже більш менш бачила що навкруги.
☁️ Схоже я в хомстеді☁️
Раптом щось десь поруч впало на підлогу.
☁️ Що це було? ☁️
Перевівши свій погляд на двері я побачила Ньюта. Він дивився на мене та посміхався мов мала дитина, якому мама купила най довгоочікуванішу іграшку. Це не змогло викликати й в мене посмішки.
_____________
545Ось так, можливо поки я хворію буду випускати такі маленькі проди. Та ще через школу. Хоч я і хворію та навчання ніхто не відміняв 🗿👍
ВИ ЧИТАЄТЕ
Винищувачка
FanfictionОдна дівчина серед 40 хлопці. Звучить наче початок якого фільму для дорослих, чи не так? Та якщо ця дівчина буде не такою як інші її вважають? Можливо вона навіть гірша за деяких хлопці? Хто зна... Це моя перша робота, прошу сильно не судити. ...