– Ні..
– Так, Ньют. Я хоч і намагаюсь пробувати контролювати це, але виходить дуже складно. Я не знаю скільки зможу себе стримувати, аби не зашкодить тобі зараз. Тому краще йди звідси, або ні відведи й закрий у кутузці. Щоб напевно всі були в безпеці.
Ньют стояв на місці й не міг повірити.
– Ні, я не зможу...
– Ньюті, якщо я тобі хоть трошки дорога, якщо тобі дорогі життя інших ти це зробиш. Ти відведеш мене в кутузку, скажеш про це іншим, а у вечері виженете мене.
Ньют лише стояв і дивився я на мене очима з яких вже йшли сльози в яких було стільки болю, що інший на його місці не витримав би цього.
Він зробив один крок до мене, а я два від нього.
– Прошу не підходь. Я не хочу тебе кривдити.
Та він знову зробив крок на зустріч. Я відходила все далі, а він навпаки. Це продовжилося доти доки я не відчула спиною дерево.
– Ньют, відійди. Це небезпечно...
– Керол, ти не нашкодиш мені, я відчуваю, я знаю це. Я знаю ту Керол якій все під силу, знаю що вона скоріше зробить щось собі ніж іншому. А тим, що ти хочеш, щоб тебе вигнали, робиш боляче мені. Якщо тобі все одно на мене то подумай про Чака... Ти ж йому як сестра. Ти не подумала як йому буде погано без тебе...
– За то він буде у безпеці й про нього тут є кому подбати. Ньют...
– Обійми мене.
– Що? Ні я ... я
– Я прошу тебе, останній раз. Я хочу закарбувати це у своїй пам'яті назавжди...
Він дивився прямо мені у вічі.
☁️ Мені теж тебе не вистачатиме, але я не можу, я боюся. Що не стримаю себе.☁️
Подумавши ще пару хвилин, я не змогла встояти проти цих карих очей. Одним рухом я вже охопила його, своїми руками його широку спину. У відповідь, я отримала сильні, ніжні руки які все дужче і дужче притискали мене до себе. Та вже через дві хвилини я різко відштовхнула його від себе. І вкусила себе за руку. Я намагалась заглушити жагу вбивства фізичним болем.
– Ньюті, прошу...
Він стояв пів хвилини дивлячись на мене. Та погойдавши головою ніби розганяв набридливі думки з голови. Він підійшов взяв мене за руку та мовчки повів до ями. Я йшла не пручаючись, коли ми йшли дорогою нам зустрічались інші ґлейдери. Побачивши нас їх обличчя були здивовані, та коли вони уважніше придивлялись до мене, жахались.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Винищувачка
FanfictionОдна дівчина серед 40 хлопці. Звучить наче початок якого фільму для дорослих, чи не так? Та якщо ця дівчина буде не такою як інші її вважають? Можливо вона навіть гірша за деяких хлопці? Хто зна... Це моя перша робота, прошу сильно не судити. ...