36 частина

130 10 10
                                    

*******

Півроку потому.

Я забравшись на стіну спостерігаю за вечірнім Ґлейдом. Хтось ще допрацьовує, хтось вже йде спати, хтось ще їсть. Чи як одна світла голова прогулюється по території.

З глибин лабіринту почулося несамовитий рик. Це означало що час мені попрацювати.
Я підійшла до краю та почала злазити по ліанах в низ. Поки я буду йди до призначеного місця я розповім що сталося за ці пів року. Почнемо ми з самого початку:

******

Коли ворота закрилися за мною я просто спокійно собі йшла. Я розуміла що смерті мені не уникнути. Чи я помру від отрути, чи від самих гриверів. Та я все йшла і йшла, по дорозі я нікого не зустріла, хоча вже була майже північ. Зазвичай вони вже давно бродять поміж стін. Чим далі я йшла від Ґлейду , тим легше мені було фізично. Жага вбити когось, стала меншою. Але морально я готова була розвернутися і бігти назад. До тих хто мені рідний, проте для них я несла велику небезпеку.

Коли вже починало світати я таки зустріла одного з цих монстрів.

– Ну ось і мій фінал.

Я навіть не пручалась, не намагались втекти. Я знала і прийняла той факт що помру від їх чи від їхньої ж отрути.

Я стояла і чекала поки він до біжить до мене. Ось мить і потужна металева лапа відкидає мене в стіну, я боляче вдаряюсь головою і відключаюся.

*****

Темрява і нічого крім неї я не бачу. Проте я чую голоси.

–Об'єкт А1 стабільний. Імунна система працює відмінно!

– Чудово, я знав що вона буде найкращим моїм досягненням

Сказав такий знайомий голос

– Але цих показників недостатньо, треба кращі. Тому викиньте її назад в лабіринт і вколіть їй...

Далі я перестала чути. Прокинулась я в стіні. Точніше в дірці, яка знаходиться в стіні за ліанами. Коли я спробувала встати голова пішла обертом, тому я лягла назад.

☁️ Що це були за голоси? Можливо мені вони приснилися? Тоді як я тут опинилася і чому гривер мене не вбив? Стільки запитання та жодної відповіді ☁️

*******

Я вже дійшла туди звідки доносилися звуки. Ось він стоїть "красень", чи це вона? Я діставши свого довгого ножа
(я не пам'ятаю чи казала що це ніж близький до мачете? Ну якщо то він.)
і побігла на зустріч монстру.

ВинищувачкаWhere stories live. Discover now