Підійшовши до воріт де нас вже чекали: Ньют, Албі й Бен.-Ну що ж, удачі тоді в перший робочий день.
- Удача потрібна тільки невдахам, а ми не вони))
Відповіла я Албі, на що він лише посміхнувся.
- А вона мені все більше починає подобатися.
- Повністю згоден з тобою Міхно.
Нащо ми дружньо посміялися
Ньют підійшов до мене обняв і сказав тихо на вушко:
-Будь обережною і повернись цілою і неушкодженою
- Постараюсь, бувай.
Розвернувшись в бік воріт я стала поруч. Як тільки я стала Міхно почав зворотний відлік.
-1...
2...☁️Фух, ну з Богом ☁️
-3...
Погнали!Як тільки моя нога ступила на цю бетонну підлогу, я відчула полегшення.
Високі могутні стіни, які здавалося не закінчуються ніколи. Якщо на когось вони наводили страх, то тільки не на мене. Тут я почуваюсь собою, саме тут моє місце.
Ось ми бігаємо вже 5 годин, 5 годин безперервного бігу. Годинник наближався до 12:00 дня, а значить час трохи відпочити й перекусити.
Якщо в глейді сонце смалить цілий день, то тут навпаки. Завдяки високим стінам, сонце потрапляє в рази менше, утворюючи прохолодно.
- Ну що Салага, як тобі тут? Не хоче повернути?
- Ти так хочеш мене здихатися? Мушу тебе розчарувати, мені все тут подобається. Тут тихо і затишно...
Відповіла я Міхно, після того, як зробила ковток води.
- Ти часом не псих? Зазвичай всі намагаються триматися по далі від лабіринту.
Сказав Бен який сидів обпершись спиною на стіну і їв червоне яблуко.
- Можливо, тому оберігайте свої спини, бо хтозна-що може статись тут. Як мені казали загинути тут легше не буває. Тому дивіться в обидва ока
Сказала я стальним голосом і посміхнулася їм, що здавалося що я справді псих який втік з лікарні. Та довго грати свою роль серйозного психа, я не змогла. Побачивши вираз їх обличчя я залилась голосним сміхом, що потім підхопили й хлопці.
- Добре, шанки, ще хвилин 10 відпочиваємо і рушаємо далі, якщо не хочете залишилися на ніч разом з Гриверами.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Винищувачка
FanfictionОдна дівчина серед 40 хлопці. Звучить наче початок якого фільму для дорослих, чи не так? Та якщо ця дівчина буде не такою як інші її вважають? Можливо вона навіть гірша за деяких хлопці? Хто зна... Це моя перша робота, прошу сильно не судити. ...