Pov Ньют
☁️ Я довів її до такого... Що я накоїв?! Моя маленька дівчинка. ☁️
– Пробач, пробач, пробач....
Безупинно шепотів я їй в руку. Я лише міг спостерігати як повільно підійматися її грудна клітина. Та час від часу вона вимовляє моє ім'я.
The end
Галявина зелена трава. На якій лежать двоє закоханих людей.
– Як добре тут, чи не так?
– Твоя правда Керол, проте ти робиш це місце, ще більше комфортніше.
Я піднялась та сіла дивишся в сторону Ньюта. Він де повторив мої дії, тепер ми сиділи та дивилися один одному в очі.
– Керол, ти просто неймовірна дівчина. Поруч з тобою я почуваюсь живим. Ти наче той самий шматочок юпазлу якого не вистачає для повної картини мого життя!
Від цих слів я готова була крізь землю провалитися.
– Я хочу бути завжди з тобою. Я люблю тебе.
– І я тебе.
Тут же відразу підіймається вітер, небо затягує чорними хмарами. Це місце перестає бути таким чарівним.
– Що це таке?
Та у відповідь я нічого не почула.
– Ньют? Ньют ти де?
Я почала ходити його шукати, аж поки я не покотилась з крутого спуску який невідомо звідки взявся.
Тут картинка змінюється. Я вже не на галявині, а біля моря.
Обернувшись я побачила як хтось в масці тримає Ньюта та тримає пістолет біля його голови.
– Керол!
Намагався вирватися хлопець, та не вийшло.
– Нею!
Я хотіла підійти як тут же заговорив той не відомий.
– Стій на місці, інакше твій дорогенький отримає невелику дозу, але смертельну дозу свинцю в голову.
Я послухалась його, адже втрачати Ньюта я не хотіла.
– От розумниця. Ну й ну... Бачиш що з тобою творять ці емоції, це кохання. Ти стала слабкою, тобою стало легко маніпулювати. Хіба цього я тебе вчив?
– Т..тато?
–Відповідай! Чого я тебе вчив Керол!
Казав ще більше притискав дуло до голови Ньюта.
– Приховувати... свої емоції, бути сильною.. і ....і незалежною.
Намагалась казати впевнено та мій голос тремтів, а з очей вже йшли сльози.
– А ти якою стала?! Це все через НЬОГО, проте не переживай. Я позбавлю тебе страждань і ти знову будеш такою як треба. Будеш сильно та незалежною моя дівчинко.
( Відсидка до України😉)– Я люблю тебе, Керол..
Сказав Ньют і почувся вистріл. Далі вже мертве тіло Ньюта падає на пісок.
– Ньют!
Темрява
Я різко відкриваю очі й приймає сидяче положення. Серце відбувало безумний ритм. А повітря в легенях невистачало, тому я намагалась як змога більше захопити ротом повітря.
Обернувшись я нічого не побачила, бо була ніч. Я відчула що хтось дивитися на мене.
– Аскард?
Тихо спитала я, а пес підійшов і поклав свою мордочку мені на руку. Я хотіла погладити його іншою та щось заважало. Глянувши що це, я побачила Ньюта який спав сидячи на стільчику та тримав мою.
☁️ Який він милий коли спить. Але чому він тут сидить? Ще і тримає мене за руку...
Зараз це не важливо ☁️Я вирішила розбудити його і покласти на ліжко до себе. Проте спати з ним я не буду. Полежу трошки та піду до себе.
– Ньют... Ньют, прокинься.
Говорила я тихо й лагідно та обережно гладила його по волоссю.
– Аа? Керол?
Сонно спитав він. В цей час він виглядав таким смішним, таким беззахисним
– Тихо, це я. Лягай до мене, а то ти спиш не в зручній позі. Завтра спина буде боліть
Він послухався мене та ліг поруч, обійнявши мене.
– Якщо це сон то не будіть мене, а якщо реальність то нехай так буде завжди...
Соним, тихим голосом сказав він. Та занурився в моє волосся.
☁️ Я б теж хотіла, аби це було вічним...☁️
___________________
577
ВИ ЧИТАЄТЕ
Винищувачка
FanficОдна дівчина серед 40 хлопці. Звучить наче початок якого фільму для дорослих, чи не так? Та якщо ця дівчина буде не такою як інші її вважають? Можливо вона навіть гірша за деяких хлопці? Хто зна... Це моя перша робота, прошу сильно не судити. ...