Все потроху починає світати. Ми вже біжимо в трьох, та ці монстри невідставали.– Сюди
Крикнув Міхно і різко повернув на ліво. Оскільки Міхно сказав це прямо перед самим поворотом, ми з Томасом трохи пропустили поворот. Тим самим підпускаючи гривера ближче до себе.
– Давайте хучіш!
Кричав Міхно стоячи перед стіною яка зачиняється.
Ми вклали всі сили, що залишилися. Я вже стою біля азіата, але Томаса немає поруч. Обернувшись назад я побачила, як він стоїть на міст.
– Шанк, тобі, що жити набридло, біжи чого стоїш?
Крикнула я, проте юнак все одно стояв поки монстер не з'явився в нашому полі зору. Стіни все звужувалися, але Томас не спішив, він хотів, щоб гривен йшов за ним.
☁️ Він хоче його розчавити! ☁️
Ворота вже стали достатньо вузькі, щоб монстер проліз, але він не здавався. Все ліз намагаючись дістатися своєї жертви. Ось Томас і прямому сенсові вичавлюється зі стін, а гривер залишився там.
– Ну ти безмозкий, Салага.
Сказав Міхно і посміхнувся, але рано почали радіти.
Гривер був не задоволений тим, що його здобич втекла та й помирати не хотів. Тому він став ломаки стіни. Ще б секунд п'ять і він вхопив би Томаса. Я в останню секунду кидаю ножа, який пройшовся у двох сантиметрах від обличчя Томаса і попадаю точно в ціль. Гривер зупинився і почав хитати головою, на вагаючись дістати ножа з ока та стіни не стали чекати й розчавили його тіло.
Хлопці дивляться на мене роззявивши роти.
– Ти могла в мене попасти!
Почав істерику юнак.
– Нема за що.
Сказала і підійшла діставати свого ножа.
– Це я ще маю дякувати? Та ти мене ледь ножем не вбила!
– Ну не вбила.
– Але могла!
– Чувак, заспокойся. Вона тобі життя врятувала, а ти тут кричиш на неї! До того ж вона якимось чином прожила тут пів року! А ти з її допомогою лише ніч!
Та Томас не став слухав нотації Міхно. Його зацікавили рештки гривера. В яких щось блимало червоним кольором. Не став гадати, Томас підійшов і засунув руку в рештки монстра.
– Фу, що ти робиш?
Сказав Міхно кривлячи своє лице, ніби він з'їв лимона. Томас не звертаючи уваги на це продовжував ритися . Я стояла з боку і спостерігала з цікавістю.
☁️ Я вбила близько сотні гриверів, але не додумалась глянути що в середині їх. От дурне ☁️
Тут обличчя Салаги різко змінилося і він одним рухом виймає з тіла якийсь прилад. Який був весь в слизу та блимав червоним вогником.
– Що це таке?
Спитав Міхно і підходячи ближче, щоб роздивитися цю річ.
– Я не знаю, а ти Керол, знаєш, що це таке?
– Скажу вам правду хлопці. За ці пів року, я не пробувала розібрати цих тварюк, тому і гадки не маю, що це таке...
***
Ґлейд. Як давно я тут не була, відразу в голову лізуть спогади з цим місцем. Я з Салагою несли Албі, Міхно йшов сам, адже це він і так ледве йшов. Біля воріт нас вже чекали інші ґлейдери. Коли вони бачили хлопців на їхніх обличчях сяяла радісна посмішка, а коли придивлялись і бачили мене, починали шептатись. Та це все здавалося таким непотрібне на фоні одних карих очей. Які тільки й дивилися на мене.
Міхно тільки-но ступив на траву відразу ліг. Ми у свою чергу не зупинялися й несли вожака в хомстед.
– Джеф, Клінт. Бігом сюди, Албі потрібна допомога, хучіш!
Сказала я, як тільки зайшли в середу.
– Керол?
Сказав темношкірий лікар.
– Все потім! Зараз йому допоможіть і краще прив'язати його до ліжка...
Сказала і вийшла звідти, щоб не заважати їм робити свою роботу. Коли я вийшла на мене тут же були на правлені приблизно сорок пар очей. Тут в мене різко щось врізалось і стисло у своїх обіймах, п з іншого боку хтось терся об ногу.
– Ти жива...
Сказав Чак ще дужче обіймаючи мене.
– Жива мій хороший Чакі.
Ми стояли хвилин десять мо і більше, хтось дивись на нас і радів, хтось був збентежений, хтось теж підійшов і обійняв, а хтось стояв і дивився зі сльозами на очах.
Коли мене нарешті випустили з пастки під назвою обійми, я рушила до тих очей які колись не давали мене спокою, хоча і зараз, щось наче трішки залишилося з минулого. Проте просто пройти повз них я не змогла. Впевненим кроком я підійшла до Ньюта, який вже не стримував сліз.
–Я що помер і тепер в раю?
– Ні, ти живий, як і я. І я стою поруч з тобою.
Ньют притягнув мене однією рукою до себе і міцно обійняв, ніби я зараз чесну.
______________
726
ВИ ЧИТАЄТЕ
Винищувачка
FanficОдна дівчина серед 40 хлопці. Звучить наче початок якого фільму для дорослих, чи не так? Та якщо ця дівчина буде не такою як інші її вважають? Можливо вона навіть гірша за деяких хлопці? Хто зна... Це моя перша робота, прошу сильно не судити. ...