Ми підходили до ями, де сиділи Томас і Тереза в якої він лежав на руках.
– Що сталося?- спитала я як тільки ми підійшли.
– Він встромив собі жало гривера...
– Сказав, що мусить все згадати. - завершив говорити за Чака Мінхо.
- Як давно він непритомний ?
– Майже добу. - відповів Ньют який стояв в мене за спиною і як тільки він завершив це казати, Томас відкрив очі.
– Чим ти тільки думав?- почав кататися на нього бочку Чак.
– Я згадав...
– Що?- перепитав Мінхо
– я згадав, що працював на них.... Ти теж там була- Сказав Томас дивлячись на Терезу.
– Що ? Ні, цього не може бути... Чого ж тоді вони нас сюди відправили
– Це вже не важливо.
– Томас правий те що було до лабіринту, ті хто ми були— це вже не важливо. Зараз ви тут знами і треба діяти. Ґаллі прозвав себе ватажком і переконав всіх, що це ви винні- сказав Ньют зазираючи в яму через так зване вікно.
– Він хоче вас вигнати в лабіринт, давши нам вибір...
– Залишитись чи буди вигнаними з вами- завершила думку свого хлопця Амелія і ще більше придутилась для нього.
- Тоді мусимо придумати план- сказала я
– Є в мене одна ідея - сказав Томас
********
– Настали великі зміни, мене лякає, що буде далі- сказав хлопець дивлячись на руїни після нападу. З дивлячись вцілівшої вежі.
– Ненервуй, ми обов'язково вибиремося і всі ці жахіття завершаться- промовила дівчина і обійняла хлопця зі спини.
– Ти навіть уявлення не маєш як я радий, що ти тут зараз зміною. Ти прожила в лабіринті трошки більше півроку і за цей час ти залишилась такою ж незбагненою і прекрасною, цим ти і притягає мене.
Дівчина лише сильніше обійняла, ніби хлопець просто зараз зникне.
– Тепер я більши ніколи вас не покину, я більше ніколи не покину тебе.
********
Всі хто вижив вже стояли біля воріт і чекали "вигнання ".
Двоє з посіпак Ґаллі вели Терезу яка намагалася оператись і Томас, який був "непритомний".
- Це занадто жорстоко- промовив Джеф який був праворуч від Ґаллі.
– За те що вони вчинили це ще м'яке покарання- промовив хлопець з густими бровами і соколине поглядом.
– Вигнавши нас цим ви нічого не зміните! Вони все одно
прийдуть по вас !— Можливо, але це невигнання — це жертва
–Що? Ні, Ґаллі стій! Що ти робиш ?
– А ти думала , що після цього всього, що він натворив я просто вас відпущу у лабірин ? Гльте- сказав Ґалі озираючись навколо- це наш притулок, наш дім. Це єдиний вихід! Гривери отримають те що бажають і все буде так як було раніше
– І ви з цим згодні? Чому ви спокійно стоїте? Він же псих!
– Замовкни!- гаркнув Ґаллі
– Якщо Залишитись тут, вони знову прийдуть по вас! Вони будуть приходити поки незнищать кожного
– Досить привяжіть його!
Посіпаки Ґалі почали підіймати "непритомного" Томас і намагатись прив'язати його, але сталося "диво" і він опритомнів і вдарив одного. Ньют вирушив іншого рукояткою ножа, а Тереза вдарила між ніхто одному хлопця який хотів вдарити Томаса ззаду. Ґаллі хотів втрутитись та йому завадило лезо від ножа, яке було біля його горла.
– Стій на місці - промовив Мінхо який і тримав ніж біля його горла.
– Ти з сюрпризом? Ну як завжди- сказав Ґаллі
– Ви не мусите йти з нами, але ми йдемо. всі хто хоче вийти це ваш єдиний шанс.
____________________
520Вибачте за те що не було частиною і така маленька частина. Я ледве змогла відновити тут акаунт
ВИ ЧИТАЄТЕ
Винищувачка
FanfictionОдна дівчина серед 40 хлопці. Звучить наче початок якого фільму для дорослих, чи не так? Та якщо ця дівчина буде не такою як інші її вважають? Можливо вона навіть гірша за деяких хлопці? Хто зна... Це моя перша робота, прошу сильно не судити. ...