☁️ Аскард? Це вже хто такий. Я його не знаю та чомусь він мені вже не подобається ☁️
Далі я побачив як за нею слідом пішов Галлі. То ось хто такий Аскард. Тільки чому він Аскард? Це вони так шифруються? Що між ними? Невже я запізнився і вона обрала когось іншого?
В голові крутились тисячі думок, та не було жодної відповіді. Засмучений я пішов спати.
Наступного ранку я відразу пішов на роботу, бо їсти мені не хотілося зовсім.
The end
Вийшовши зі столової я вирішила що піду допомогти на плантаціях, адже бігати мені ще не дозволять, хоча я себе прекрасно почуваю.
– Керол там тебе Джеф кликав
Підбіг до мене якийсь хлопець з рудим волоссям.
– Добре, дякую
******
–Джеф! Ти мене кликав?
Сказала я відразу увійшовши у хомстед.
– Так, сідай. Я мушу переконатися що з тобою все добре.
– Ну Джеф, я ж казала що зміною все добре.
– Я все одно мушу переконатися що твоєму здоров'ю нічого не загрожує, тепер
Останні слово він сказав майже пошепки.
Завершивши огляд Джеф виніс свій вердикт, який мене сильно сподобався.
–Ніяких відхилення я не побачив, тому завтра ти можеш спокійно виходить на свою роботу. Звісно якщо ти ще хочеш туди
Я тут же кинулась обіймати Джефа
– Дякую, дякую, дякую! Все я побігла, дозустрічі
З веселим настроєм я вийшла з приміщення, та відправилася на плантації.
По дорозі я зустріла Зарта
–Привіт, Керол, куди йдеш?
– Привіт, та от до вас йду, Джеф сказав що завтра я вже можу знову бігти у лабіринт.
– І після того що було ти знову туди повертаєшся?
Ми вже були біля плантацій, на яких я помітила Ньюта.
– Це якось не розумно, ти минулого разу там ледве не загинула, а зараз знову рвешся туди?
– Ну так, ось така я дивна людина
– Гаразд це твій вибір, а чого ти сюди йшла?
– Допомогти, Чак казав що вам тут постійно треба допомога.
– Так ще одні руки зайвими не будуть. Тоді можеш поливати грядки з морквою, та повиривати там бур'ян?
– Гаразд.
Я пішла до грядок з морквою, якраз там поруч був він, Нею.
– Привіт!
– Ага, привіт
Відповів він без жодних емоцій і це мене трохи стурбувало
☁️ Що це ним? ☁️
– Як справи?
– Нормально
Побачивши що він не хоче підтримувати розмову я пішла виконувати свою роботу.
*****
Обід сонце пекло не стерпно. Було так спекотно що я навіть не пішла на обід, бо не один шматок їжі не ліз в горло. Та і роботи ще багато.
– Фух, я так більше не можу.
Сказала я та скинула з себе футболу, залишившись в одному сірому топі.
– Так трохи легше.
Під час роботи я відчувала но собі купу поглядів, та був один такий який хотів мене вбити, це був погляд Ньюта. Не витримавши я спитала його, як раз ми були лише одні.
– Дак що таке?
– Що?
– Ну, по-перше чого ти так дивишся наче смерті моєї бажаєш, а по-друге, що сталося?
– За перше вибач, я просто задумався. Ну і трошки задивився
Другу частину він сказав пошебки, та я ледве проте почула.
– А друге я не зовсім зрозумів
Відповів мені наче робот, чітко і без жодної емоції.
– Ось знову, чому ти так став до мене відноситися?
– Як, так?
– Холодно, тобі наче огидне моя присутність
Казала я, та відчувала як до горла підбирається ком.
– Якщо я щось зробила не так то пробач...
В цю мить я знову відчула прилив гніву, щоб не повторити минулих помилок, я хутко побігла в ліс.
_____________
555Вибачте сьогодні тільки дві, я почала читати 3тю частина там вийшла повна фігня. Проте я завтра спробую знову викласти дві частини, а на сьогодні все. Гарної всім ночі)
ВИ ЧИТАЄТЕ
Винищувачка
FanfictionОдна дівчина серед 40 хлопці. Звучить наче початок якого фільму для дорослих, чи не так? Та якщо ця дівчина буде не такою як інші її вважають? Можливо вона навіть гірша за деяких хлопці? Хто зна... Це моя перша робота, прошу сильно не судити. ...