На стіні я просиділа до самого світанку. Я зброя в руках творців, це єдиний що я змогла збагнути за ніч. І чомусь мені підказує, що новенький тут теж якось залучений. Тільки для чого?
*****
Я спокійно ходила собі лабіринтом, бо Алі дав вихідний Бену і Міхно. Йшла я не дивлячись куди, я була зайнята своїми думками. Зупинилася я лише тоді, коли зустрілась лобом з металевим предметом. Піднявши очі я побачила, що прийшла у сьому секцію і стою я прямо лезом.(Чи як правильно я не розумію 🤧)
☁️ Сьома секція, ти не така проста як здаєшся. В тебе є якась таємниця, яку ти нікому не розповідаєш ...☁️
Я стояла біля входу і думала чи йти мені в неї чи ні?
– Не цього разу
*****
Вечір, я тримаючись за ліани спостерігаю, за дуже трагічним випадком... Бен був вжалений.
☁️ Кланк, пробач я не змогла вберегти тебе. Пробач...☁️
Дивлячись на це я відчувала прилив сил. Не простих сил — ярих сил. За час перебування в лабіринті я вияснила дещо:
Мої очі можуть ставати як червоними, так і чорними. Хоча до тото як мене "вигнали" у лабіринт такого не було. Був лише один, до укусу червоний колір очей коли я злилась, але я знала, що роблю і могла спокійно контролювати. Після укусу очі ставали чорні, коли я злилась і я не знала, що роблю. Контролювати можна було лише емоції які викликали злість, а сам ефект не можна було. Тепер я можу контролювати обидва. Чорні очі – легкі негативні емоції, образи, роздратованість, сумніви т.д.Червоні очі – режим вбивці. Викликають сильні негативні емоції: страх, розчарування і яра злість.
В будь-яку хвилину я можу як змінити колір очей тим самим змінювати свої навички, силу, точність.Навчитися контролювати їх було складено, але в мене було багато на кому можна було повчитися)
****
Ворота закрилися, по лабіринту пройшовся пронизливий крик. Бен, він зрозумів, що так нічого не зробить забравши торбинки побіг в лабіринт. Я спустилась і хотіла прослідкувати за ним, але я була настільки зла на себе, що контролювати себе було важко.
☁️ Треба випустити пар, терміново! ☁️
Я побігла в іншому напрямку, намагаючись знайти свою жертву.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Винищувачка
FanficОдна дівчина серед 40 хлопці. Звучить наче початок якого фільму для дорослих, чи не так? Та якщо ця дівчина буде не такою як інші її вважають? Можливо вона навіть гірша за деяких хлопці? Хто зна... Це моя перша робота, прошу сильно не судити. ...