Поспала я не довго, бо розбудив мене якийсь дивний, але гучний звук, від якого вуха в'янули. Аскард теж прокинувся і дивився в сторону східних воріт, саме звіти йшов звук. Спустившись із дерева, глянула на своє місце для сну, яке якраз було непомітним.
☁️Це набагато краще, ніж там з іншими☁️
Рушивши в сторону воріт, Аскард йшов поруч, та тільки здається що Грейдерам він може не сильно сподобатися. А точніше взагалі боятись будуть і можуть нашкодити моєму маленькому, а цього я не допущу.
Підійшовши ближче я помітила Ньюта який проводжав Бена і Мінхно в лабіринт. Я вже хотіла підійти до них, але згадала про Аскарда.
- Так мій хороший, далі тобі зміною не можна.
Аскард лише тихо заскулив, ніби питає "чому? "
Підійшовши до його я почала гладити його,
- Я ще не знаю як вони на тебе відреагують, мій хороший, тому давай ти поки погуляєш лісом сам і нікому крім мене не будеш попадатися на очі.Коли вони будуть готові і я буду впевнена що тобі не зашкодять, тоді вже будеш знайомитися із ними гаразд?Аскард лише розвернувся і побіг у бік лісу, а я пішла до Ньюта який вже проводжав поглядом хлопці. Не встигла я підійти, як мене помітили й накинулися з питаннями.
- Ти де була? І де твій гамак? Що сталося? Тебе хтось образив? Тільки скажи і я...
Не давши йому договорити, я засміялась. Зі сторони це було б ну дуже смішно. Його обличчя виражало лише хвилювання. Ще він коли задавав кожне своє питання трусив мене за плечі.- Все добре, мене ніхто не ображав, просто я трохи переїхала, бо дехто дуже сильно хропить і я не змогла спати.
Сказавши я м'яко посміхнулася Ньому на що він відповів мені взаємністю.- Ну раз тоді все добре, то пішли підбирати тобі професію, але спершу пішли поїмо.
Сказав Ньют і як "істинний джентльмен" зробив реверанс і пропустив в перед. Я своєю чергою не змогла це стримати сміху.
Йшли ми до їдальні й ледве стримувались , щоб не засміятись, та річ була не в тому що Ньют щось таке смішне розказував. Просто я ще не відійшла від його реверанс, а він сміється через те що я смію, та і мені смішно через те що він ледве не плаче від сміху.
(Від автора: це так моя проходить кожна зустріч із друзями).Pov: автор
Коли вже Ньют і Керол начебто заспокоїлись, вони зайшли в їдальню де вже Фрайп давно працює. За столами вже сиділи й на повну щось обговорювали, здавалося що тут сиділо людей не 15, а всі 100.☁️Цікаво що буде коли всі решта прийдуть.☁️
Героїня глянула на Ньюта, який дивиться на це все і посміхався. Він був радий що всі його друзі щасливі сидять і обговорюють щось між собою. Хтось сидів по 2 чи по 3, а хтось цілою компанією, взявши свої порції вони пішли сіли за стіл де вже сиділи: Уинстон, Зарт і Галлі. В останнього була розбита права брів, нижня губа ще і фінгал під оком. Побачивши Галлі героїня трохи за хвилювалася.
The end
Коли я побачила Галлі мені стало соромно якось, хоч в мене і самої вигляд не краще ніж у нього, та все ж. Ось ми сідаємо за стіл ніхто не сказав і слова і між нами повисла неприємна тиша, яку ніхто не хотів переривати першим, тому це вирішила зробити я.
- Галлі... ти вибач мені за вчорашні
- Ні!
Сказав Галлі й глянув мені в очі строгим поглядом, але його губи розплились в ухмилку.- Галлі ти..
Хотів би влізти Ньют, та його знову перебили.
- Я тебе пробачу якщо ти будеш згодна на реванш! Через місяць на тому ж місці, по руках?
- Згода.І ми потисли один одному руки й глянули в очі. У кожного з нас був маленький вогник азарту. Який я впевнена непогасне ніколи.
- Мушу визнати, ти мене здивувала так, конкретно.
- Він хотів сказати: " навчи мене такого, прошу, бо це було від панно"
Сказав Зарт і зробив голос наче дитини. Посміявшись я оглянулась в пошуках Чака. І побачила його одного що сидить за самим дальнім столом, він сидів сумував.______________
660Нажаль як точно будуть виходити части я не знаю. В школі завал
ВИ ЧИТАЄТЕ
Винищувачка
FanfictionОдна дівчина серед 40 хлопці. Звучить наче початок якого фільму для дорослих, чи не так? Та якщо ця дівчина буде не такою як інші її вважають? Можливо вона навіть гірша за деяких хлопці? Хто зна... Це моя перша робота, прошу сильно не судити. ...