В тут хвилину він підбігає до мене і міцно та водночас ніжно, ніби я фарфорова лялька, яка от-от може тріснути, обіймає.
В його обіймах мені було так добре як ніколи ще не було. В них я відчувала себе в безпеці й щось рідне, коли я вперше сюда потрапила, я наче втратила щось важливе. Та от коли Ньют мене обіймає ця порожнина заповнюється.
Відсторонившись від хлопця та глянувши в його такі карі очі, я бачила як вони переповнені радістю, що от-от вийде маленькою сльозою з його очей. Яка покотилась по його щоці аж до підборіддя, а потім впала на холодну підлогу. Якщо це можна бути так назвати.
Між нами повисло мовчання, та хоч як би мені, це не подобалося я перервала тишу перша.
– Що сталося?
Спитала я і нарешті відвела від нього погляд, а дивилась у вікно, де в Ґлейді кипіла робота.
– Якщо вірити Міхно, то за вами в лабіринті погнався гривер. Далі ви петляли поміж стін намагаючись відірватися й у вас це вийшло. Та коли ви були вже майже біля воріт він знову наздогнав вас.
Я слухала уважно не перебиваючи, адже після того, як ми вирушили в лабіринт я нічого не пам'ятаю, проте пам'ятаю частина минулого....
— До закриття воріт ще було достатньо часу , щоб за вами потрапив і він, тоді б нас всіх могло не бути, як би не ти...
На цих словах я повернулась до нього, на його обличчі з'явилась гримаса страху, відчаю і болю
– Міхно та Бен бігли без зупинки й забігли в Ґлейд, а ти ...
На цьому моменті Ньют зажмурив очі, здається він не просто згадував, а переживав ту подію ще раз.
– Ти зупинилась за декілька метрів від воріт, ми кликали , щоб ти бігла, та ти просто стояла посміхалася, а далі помахала рукою як на прощання і побігла прямо на того монстра.
Ньют все тримав очі закритими, проте сліз він більше не міг стримувати, ось із його очей побігли дві одинокі сльозинки.
В цю мить моє серце наче проткнули ножем, а потім ще й покрутили на місці. Бачачи як йому болісно це говорити я взяла його за руку.
– Ньют, якщо не хочеш, можеш не продовжувати.
Сказала я спокійним, лагідним на пів тихим голосом, та Ньют ніби нечув, лише сильніше стис мою руку.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Винищувачка
FanficОдна дівчина серед 40 хлопці. Звучить наче початок якого фільму для дорослих, чи не так? Та якщо ця дівчина буде не такою як інші її вважають? Можливо вона навіть гірша за деяких хлопці? Хто зна... Це моя перша робота, прошу сильно не судити. ...