– Мені це не подобається- сказав Чак і взяв мене за руку.
Ми стояли і дивилися в середу бетонних коридорів. Від яких віяло холодом, сирістю, страхом і смертю.
– Треба забиратися звідси- сказав Томас та було вже пізно.
Інші ворота почали відкриватися один за одним: південні, східні та західні. Решта ґлейдерів які були ближче до Південних воріт, почали тікати з криками.
– Фрайп і Мінхно беріть все чим можна хоть якось захищатись. Решта біжіть ховайтеся - вирішив взяти на себе відповідальність Томас.
Я не стала його слухати, а побігла прямо до Південних воріт.
– Керол, стій! - кричав мені в слід Ньют та я вже не чула.
Зрозумівши це, хлопець побіг за мною слідом. Я зупинилася лише тоді коли вже була перед воротами, а на мене йшли ці потвори. Та тільки я хотіла рушив їм на зустріч, як мене хтось схопив за руку.
– Що ти коїш? Ходімо швидше!
– Ньют? Нащо ти прийшов сюди? Тікай, поки вони ще не зовсім тут.
– Пізно... - Сказав юнак, а я подивилась туди куди і він, гривери були вже в п'яти метрах від нас
– Кланк, тримайся за мною і нікуди не відходь. Як тільки скажу біжи в ліс і ховайся.
– Мені здається чи мало бути навпаки? - сказав Ньют досі тримаючи мене за руку- До ого ж я зі своєю ногою не зможу втекти від них...
– Прорвемось - сказала я і стисла в одній руці рукоятку від мачете, а в іншій долоню Ньюта - до того ж наша з тобою смерть от ніяк не входила в мої плани
☁️ Гра почалась)☁️
Гривери трохи призупинилися лише один навпаки набирав швидкості і летів просто на нас.
☁️ Вожак! Вб'єш короля помре і королівство ☁️
Я гадала, що він біжить на нас, але в останню мить він просто перестрибнув нас і побіг далі в Ґлейд.
☁️ Чорт, Томас!☁️
Після того як він перестрибнув нас тоді інші рушили на нас.
********
– Ньют готуйся бігти!- кричала я намагаючись відманати твої монстрів подалі від нього.
– Давай!
По моїй команді хлопець побіг в ліс, дякувати богу, гриверам він був не цікавий і він майже спокійно втік у ліс.
– Допоможіть!
Поглянувши звідки йшов крик, я побачила як за Кирилом бігла одна із тварюк. Через те, що я відволіклась гривер задів мене своїм жалом, але не встромив свою отруту лише подряпав. Зробивши один маневр в право, а потім два в ліво ізнову в право. Я встромила йому лезо від ножа прямо в бік. По всьому Ґлейду пройшовся крик цього монстра. Але він відкинув мене своєю металевою лапою в бік, що я вдарилась спиною об дерево, а він в свою чергу втік шукати легшу здобич.
– Допоможіть, прошу!- знову кричав Кирил.
Хоч він і був останньою сволотою, але я не хотіла його смерті. Тому я кинулась на допомогу. Гривер стояв над ним, замахуючись своїм жалом, проте я з розбігу відрізаю його. На що монстер заревів.
– Тікай! - крикнула я йому, а сама продовжила бій.
*****
В одну мить я більше не змогла боротися з ними, сили були вичерпані. Один з цих тварюк вибив в мене з руку мачете, а інший відкинув і притис до стіни.
– троє на одного, не дуже чесно. Давай краще один на один?)- та вони грали по своїм правилам. Всі троє одночасно встромили свої жала. Один потрапив в ногу трохи вище коліна, другий в живіт, а третій в плече. Через надмірну кількість отрути я почала втрачати свідомість. Останнє, що я чула це були крики Чака і гавкіт Аскарда, та як хтось кудись мене несе.
********
– Тато, що це таке? - питала маленька дівчинка з чистими як небо голубими очима.
– Не хвилюйся доню, просто так треба, коліть їй вже- сказав чоловік обличчя якого було розмите.
Чоловік який був одягнутий у все чорне, тримав дівчину, щоб та не втекла. Жінка яка була одягнута в біле, а обличчя було закрите маскою. Почала підносити до шиї дівчини шприц зі якоюсь темно сірою речовиною.
– Ні! Не треба! Прошу, мені страшно! Тато! Тато допоможи! Тато...- кричала дівчинка задихаючись від власних сліз
– Мені шкода- тихо промовила жінка, вводячи вміст шприца, а далі настала темрява.
*********
Я різко відкриваю очі і приймаю сидяче положення. В мене було таке враження, що я тонула і кисню в легенях майже не було. Я наче риба відкривала рот, щоб вхопити ковток повітря.
– Кер..? Керол! Дивись на мене, чуєш? Дивись мені в очі! - сказав Ньют, який невідомо звідки з'явився.
– Дихай, просто дихай, Керол. Да, ось так, молодець!
За допомогою хлопця я змогла прийти в норму, саме тоді я зрозумів, що знаходилася в Хомстеді чи те, що від нього залишилося.
– Що відбулося, де гривери?
– Все вже позаду, вони пішли так різко як і прийшли - сказав Ньют і посадив мене собі на коліна та міцно обійняв мене.
_________________
755
ВИ ЧИТАЄТЕ
Винищувачка
ФанфікиОдна дівчина серед 40 хлопці. Звучить наче початок якого фільму для дорослих, чи не так? Та якщо ця дівчина буде не такою як інші її вважають? Можливо вона навіть гірша за деяких хлопці? Хто зна... Це моя перша робота, прошу сильно не судити. ...