Як тільки я закінчила Міхно стартанув із місця і побіг ще глибше в ліс, а я за ним. По дорозі мені потрапляли різні перешкоди. То каміння, то гілки дерев. Та все так роз положено наче навмисно. Ще два кроки і я піймаю Міхно. І ось він вже лежить на траві.
– Тебе зараз вбити чи зараз? Це що таке Міхно?
Та він поки що не міг відповісти, бо він мав сильну задишку, проте я не відчувала нічого. Ніби я тільки що просто пройшла ці перешкоди.
– Це було випробування
Сказав щойно підійшовши Албі, а за ним Бен і Ньют.
– І... ти його ... про...йшла.
Сказав казав Міхно і все ніяк не міг прийти в себе.
– Тобто я тепер бігун?!
Моїй радості не було межі. Я готова була закричати на весь світ.
☁️Якось дивно, інший на моєму б місці почав би ридати й просити , щоб був хтось інший, але не він. Та це я☁️
– Виходить що так, і завтра ти біжиш із нами разом. Тому щоб о 06:00 ти була біля воріт інакше ми біжимо без тебе.
На що я лише посміхнулася, мені навіть здається що мене можуть прийняти за якого психа, якщо я не перестану так посміхатися, та припинити це я не можу.
– Добре, зараз всі вільні, я завтра вас особисто проведу в лабіринт. Гарного вечора.
Сказав Албі й пішов від нас, по своїх справах.
– Зачекайте, я правильно розумію що Міхно вів мене через смугу перешкод?
– Ну так
Сказав Бен
– А навіщо мене водою було обливати? Хіба не можна було просто мені сказати , щоб я пройшла її? Тепер я вся мокра.
Чия це була ідея?!Сказала і поро низила на тріо холодним поглядом. Бен і Нею відразу дали задніх.
– Це Міхно!
Сказали Нею із Беном разом.
–Зрадники!
Пронив Міхно все ще лежачи на траві.
– Гаразд, живи...
– Дзенкую
– Поки що))У відповідь я лише почула як Міхно голосно проковтнув ком в горлі. Та я не звертаючи уваги просто пішла звіти.
******
Вечір. Робочий день вже підійшов до кінця, грейдери хто ще виходив із їдальні, хто вирішив перед сном прогулятись, а хто вже бачить 3й сон.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Винищувачка
FanficОдна дівчина серед 40 хлопці. Звучить наче початок якого фільму для дорослих, чи не так? Та якщо ця дівчина буде не такою як інші її вважають? Можливо вона навіть гірша за деяких хлопці? Хто зна... Це моя перша робота, прошу сильно не судити. ...