Uyarı: Bu bölüm +18 cinsel ifadeler içermektedir!
Ali'ye taşınmamın ardından birkaç hafta geçmişti. Okuldan döndüğümde anlaştığımız gibi akşam yemeğini ben yapıyordum. Ali gelmeden evin işlerini de hallediyordum. Gece olunca herkes uyumak için odasına çekiliyordu. Bense hâlâ kapımı kilitliyordum. Bu Ali'ye güvenmediğim için değil Ali'nin beni geceliklerimle görmesinden utandığım içindi. Derken bir gün o olay oldu...
O gün Ali gece vardiyasına kalacağı için ertesi sabah eve gelecekti. Ben de eve gelir gelmez üzerimi değiştirip rahat etmek için geceliklerimden birini giymiştim.
Odamı süpürmek için süpürgeyi açmıştım. Ali'nin yokluğunun da verdiği rahatlıkla içime giydiğim tangaya aldırış etmeden eğilerek ve özgürce hareket ederek odayı süpürüyordum. Süpürgeyi kapattıktan sonra fişi çekmek için arkamı döndüğümde kapının yanında duran Ali'yi görmemle hem korkmuştum hem de başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü."Aliii!"
Göz göze gelince paniği yüzüne vurmuş ama gözleri hâlâ bedenimdeyken "Pardon." diyip odasına geçmişti. Ali gittikten sonra hızla kapımı kapattım. Çok utanıyordum. Ben kapının arkasından henüz ayrılamamışken odamın kapısı çaldı.
"Arven..."
Ali'nin sesini duymamla kalbim ağzımda atmaya utancım katlanmaya başlamıştı. Ne diyeceğimi bilmiyordum. Kapıyı açmadan konuşmaya devam etti.
"Arven tamam uzatmayalım. Utanmana gerek yok. Sen çok tatlı ve güzel bir kızsın. Ayrıca benim de ev arkadaşımsın. Benden çekinmene gerek yok, sonuçta aynı evi paylaşıyoruz olur böyle şeyler."
Sessizlik...
"Arven..." Kapıyı tekrar tıklattı. Utançla kapının ardından cevap verdim.
"Efendim Ali..."
"İyi misin?"
Cesaretimi toplayıp kapıyı açmamla afalladı. Gözleri tekrar üzerime sonra da gözlerime kaydı.
"İyiyim. Ben... Özür dilerim."
"Neden?"
"Karşına bu halde çıktığım için."
"Saçmalama, burası senin de evin. Sen yoksa geceleri bu yüzden mi kapını kilitliyordun? Rahat ol böyle şeylere takılmana gerek yok. Merak etme iznin olmadan asla dokunmam sana ben."
"Yok... Ali ben... Öyle değil..."
"Tamam tamam sakinleş lütfen. Vardiyada bir değişiklik oldu. Bu hafta da gündüzdeyim. Ben bir duşa gireyim sonra yemek yeriz olur mu?"
"Olur."
Ali'nin söyledikleri beni biraz rahatlatmıştı. Utangaçlığımın geçtiğinin farkındaydım. Ali duşa girdikten sonra sofrayı hazırlamaya başladım. Sofrayı kurduktan sonra banyonun önünden salona geçiyordum ki duyduğum sesler duraksamama sebep oldu.
"Mmhh... mmhh... âh... a-a-aahh..."
Duyduklarımla gözlerim kocaman açılmış, nabzım hızlanmıştı. Ali içeride inliyordu. Mastürbasyon yaptığını anlamıştım ve bu beni heyecanlandırmıştı. Kapıya biraz daha yaklaştım. Hızlı hızlı nefes alışverişini duyabiliyordum.
"Ohhhh... Uff, off..."
Bununla da işin bittiğini anlamıştım. Elimi usulca kadınlığıma götürdüm. Islanmıştım. Bozuntuya vermeden salona geçtim.
ALİ'DEN
Banyoya girdiğimde kısa bir duşun ardından elime biraz şampuan aldım ve köpürttüm. Gördüğüm manzarayı unutmam mümkün değildi.
Arven'in mini bordo gecelik içindeki bembeyaz teni... Eğildikçe açılan arasına tanganın ipi girmiş körpe kadınlığı... Bana dönünce uçları adeta birer top gibi muntazam şekilde olan göğüs uçları ve dolgun göğüsleri... İncecik beli ve seksi kalçası...
Bunları düşünerek erkekliğimi köpürttüğüm ellerimle okşuyordum. Düşündükçe sertleşiyor, sertleştikçe hızlanıyordum.
Arven'in belinden tutup erkekliğimi bacak arasına dayamak, kadınlığına deli gibi sürtünmek istiyordum.
İnlemeye başladığımı düşüncelerden sıyrılamadığım için ancak boşalırken fark ettim.
Birazdan yine o tatlı kızın yanına gidecek, birlikte yemek yiyecektik. Seksilikten daha çok, feci bir tatlılığı vardı. Onu eğilmiş görünce nabzım erkekliğime inmişti. Keşke arkasından gelip o körpe kadınlığını okşasaydım diye düşündüm bir an için. Acaba ne tepki verirdi. Bir yanım da aramızdaki arkadaşlığı ve iletişimi kaybetmekten korkuyordu. Arven'i üzmek istemiyordum. Çok güzel bir masumiyeti ve neşesi vardı. Neşesini kaybetmesine sebep olmak istemezdim.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EV ARKADAŞI (+18)
ChickLitÜniversite son sınıf öğrencisi olan Arven Yılmaz kaldığı yurttan atılır ve önceden tanışıklığı olan polis memuru Ali Güner ile anlaşma yaparak ev arkadaşı olurlar. Uyarı: Cinsellik ve +18 ifadeler içermektedir!