Cumartesi akşamı yemeğimizi yedikten sonra Gönül Hanımlara davetliydik. Kapıyı çaldığımızda güleryüzle bizi karşıladı.
"Hoşgeldiniz."
"Hoşbulduk anne."
"Hoşbulduk."
"Arven geç kızım içeri, şöyle önden buyur."
Ben önde, Ali ve Gönül Hanım arkamda holden içeri ilerliyorduk. Salona giriş yaptığımda patlatılan konfetilerle irkildim.
"SÜRPRİİİİİZZZ!"
Arkadaşlarım ve annemler içeridelerdi. Salonu organize edip süslemişlerdi. Ağzım şaşkınlıkla gülümseyerek aralandı.
"Ohaa... Hani yarın sabah geliyordunuz?"
"Kına gecesini kaçırmak istemedik."
Üniversiteden arkadaşım Sıla'nın sözüyle gülümseyerek ona döndüm. Bu sırada diğer arkadaşlarıma sarılıyordum.
"Kına gecesi mi? Kına gecesi yapmayacaktık ki zaten."
"İşte sen yapmayınca biz yapmak istedik."
"Siz delisiniz ya hoşgeldinizz!"
Mutlulukla annemlere ve arkadaşlarıma sıkıca sarıldım. Daha sonra beni gülümseyerek izleyen Ali'ye döndüm.
"Sen biliyordun dimi?"
Başını olumlu anlamda salladı.
"Hiç de çaktırmadı var ya... Şoklardayım şu an."
"Hadi gel biz seni hazırlayalım."
Arkadaşlarımla içerideki odalardan birine geçtiğimizde içeride bir tane bindallı ve duvak vardı. Kendilerine de nedime tacı, tef, mum gibi kına malzemeleri almayı da ihmal etmemişlerdi. Hem sohbet ediyor hem de bana bindallıyı giydiriyorlardı.
"Arven çok tatlı olmuşsun ya. Hamilelik çok yakışmış."
"Valla gün geçtikçe şişiyorum."
"İyi ki kız oluyor, amcalarıyla takılan bir erkek yerine biz gibi teyzeleriyle takılan bir cimcime olacak."
"Kızımı kötü yola sokarsınız, size güven olmaz."
Esprilerimize gülerek konuşmaya devam ediyorduk.
"Kötü yola sokacak olsak seni sokardık."
Karnımı göstererek konuştum.
"Sence bu kötü yola düşmemiş halim mi?"
Söylediğim laf karşısında kahkahalar koparken bindallıyı giymiştim. Aynadan kendime baktığımda gülüşmelerimiz arttı.
"Allah sizi kahretmesin ya, size de eğlence çıktı!"
"Napalım aramızdan ilk gelini veriyoruz olsun o kadar."
"Hadi geçelim içeri."
"Gözde sen geç müziği aç."
"Ya kızım ne müziği saçmalamayın!"
Nilay yalancı bir sinirle bana dönmüştü."
"Sus bakim, gelin dediğin çok konuşmaz."
Kızlar önüme sıraya girmişlerdi. En arkada da ben vardım. İçeriden gelen müzik sesiyle elimizdeki teflerle şarkıya eşlik ederek salona giriş yaptık. Alkışlar müzikle ritim tutarken beni ortalarına almışlardı. İçinde bulunduğum durum komik gelip gülmeme neden olurken ortada oynamaya devam ediyordum. Bir taraftan da şarkıya eşlik ediyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EV ARKADAŞI (+18)
ChickLitÜniversite son sınıf öğrencisi olan Arven Yılmaz kaldığı yurttan atılır ve önceden tanışıklığı olan polis memuru Ali Güner ile anlaşma yaparak ev arkadaşı olurlar. Uyarı: Cinsellik ve +18 ifadeler içermektedir!