🔥9🔥 (+18)

316K 2.5K 1K
                                    

Uyarı: Bu bölüm +18 cinsel ifadeler içermektedir.

Saat geceyarısını geçip yeni yılın ilk dakikalarına giriş yaptıktan sonra Ali'yle salondan ayrılmıştık. Eve geldiğimizde kabanlarımızı çıkarıp vestiyere astık. Kendimi yorgunlukla köşe koltuğun uzun kısmına bıraktım. Ali de yanıma gelirken ceketini çıkarmış gömleğinin boyun ve kol düğmelerini açıyordu.

"Yoruldun mu?"

"Evet ya, topuklular zorluyor bir süre sonra."

Gülümseyerek yanıma oturduğunda gözlerimin içine bakıyordu.

"Teşekkür ederim beni yalnız bırakmadığın için."

Şaşkınlıkla doğruldum.

"Olur mu öyle şey, asıl ben teşekkür ederim. Beni partner olarak davet etmen hem çok şaşırttı hem de çok hoşuma gitti."

"Senden güzel partner bulabilir miydim ki?"

Bir elinin parmaklarını saçlarımda ve yanağımda usul usul gezdiriyordu.

"Gerçekten güzelliğinle tüm gece göz kamaştırdın... Arven... Çok güzelsin..."

Utançla gülümserken yanağımı tamamen avucunun içine almıştı. Hafifçe üzerime eğildiğinde isteğini anlamıştım. Anlık olarak kalbim çarpmıştı. Dudaklarıma yakınlaşıp gözlerini dudaklarıma dikti.

"Ayrıca da çok seksisin..."

Dudaklarını biraz daha yakınlaştırırken dudaklarıma hafifçe sürttü. Heyecanla derin bir nefes verdim. Nefesim dudaklarına çarptığında gözlerimizi buluşturdu.

"Şşşhh sakin ol lütfen."

Gözlerini kapatırken yapacağı şeyi anlayıp ben de gözlerimi kapattım ve dudaklarımızın birleşmesine izin verdim. Uzunca bir süre hareketsiz kaldıktan sonra dolgun dudaklarını hafifçe araladı. Öpüşü bir kuş tüyü kadar hafif ama bir boğa kadar da şehvetliydi. Alt dudağımı ağzına alırken elleri belime indi. Bedenim yavaşça havalanırken irkilerek dudaklarından ayrıldım ve Ali'ye boynundan sarıldım.

"Korkma."

Bacaklarımı beline sardım. Dudakları boynumu ve açık gerdanımı öperken beni odama taşıyordu. Odama girince ağırlığımı duvara vererek sırtımı duvarla buluşturdu.
Öpüşleri ıslaklaşırken bir eli eteğimi sıyırıyor, kalçama çıkıyordu. Bacak aramda sertleştiğini hissedebiliyordum.

Ali gerdanımda oyalanırken gömleğinin düğmelerini açtım ve omuzlarından indirdim. Ayrılıp üzerinden gömleğini çıkarıp yere bıraktı. Elbisemin bir askısını yavaşça indirip göğsümü serbest bıraktı. Açık göğsüme dudaklarını bastırırken diğerine elbisenin altından elini sokup okşuyordu. Göğüs ucumu dillemesiyle ağzımdan hafif zevkli bir inleme çıktı. Hoşuna gitmiş olacaktı ki bu sefer dişleriyle göğüs ucuma müdahale etmeye başladı. Hem acı hem zevk veriyordu. Ellerimle Ali'nin başını göğsüme bastırıyor parmaklarımı saçları arasında gezdiriyordum. Elbisemin öbür askısı da düşmüş, diğer göğsüm de açıkta kalmıştı. Ali hırslanırken göğüslerimi daha sert dişliyor ve sıkıyordu. İnlemelerim arasında sesim yalvarırcasına çıkmıştı.

"Ali... Biraz yavaş lütfen..."

Sesimle göğüslerimden ayrılıp dudaklarıma ıslak bir öpücük kondurdu ve alnını alnıma dayayarak bedenimi duvardan ayırdı. Usulca hem beni hem de kendini yatağa bıraktı. Üzerime kapanacakken elim kemerine gitti. Açmak için yeltendiğimde doğrulup kemerini açtı ve pantolonunu yatağın kenarına indirdi. Üzerime tekrar gelirken eli bacağımı okşayarak yırtmacıma çıktı. Yırtmacımdaki aksesuarımı tutup yavaşça bacağımdan sıyırdı. Eli tekrar yırtmacımdan içeri girerken iç çamaşırımı eteğimin altından çıkarmıştı. Bacak arama yerleşip üzerime kapandı. Boxerının altındaki sertleşmiş erkekliğini çıplak kadınlığıma sakinlikle ama kuvvetle bastırıyordu. Kadınlığımın ıslaklığı boxerını ıslatmıştı. Dizlerinin üzerinde durup boxerını hafifçe indirmeye başladığında dikkatle onu inceliyordum. Karşımda dimdik ve bana göre oldukça büyük, sertliğinden damarları belirginleşmiş erkekliğini görmemle içime bir korku düştü. Korkuyla gözlerine baktım.

EV ARKADAŞI (+18) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin