-46-

29.5K 695 84
                                    

Ertesi sabah çalan alarmımla gözlerimi zorla araladım. Ali üzerime hafifçe yatarak komodinime uzanıp telefonumu almış ve alarmı kapatmıştı. Daha sonra alnıma uzun bir öpücük kondurarak beni kendine iyice çekmişti. Kollarıyla beni sımsıkı sararken ben de hala açılmayan gözlerimle yanağını okşamaya devam ediyordum.

"Güzeliim..."

Fısıltılı sesi yeni uyanmış olmasına rağmen çok tatlıydı. Dudaklarımı oynatmadan uyku sersemi zorla ses çıkarmıştım.

"Hııı..."

"Uyku yetmedi mi?"

Keyifle sorduğu soruyla yüzündeki sırıtmayı ses tonundan anlamıştım.

"I ıh."

Yüzüme öpücükler kondururken bir eli yanağımı okşuyordu.

"Uyan meleğim hadi."

Dudaklarımı zorla ayırıp mırıldanarak sitem ettim.

"Ali yaa..."

Alnıma ve dudağıma uzun bir öpücük bırakıp yanımdan kalkarken konuşmaya devam etti.

"Ben duşa giriyorum güzelim, uyanmaya çalış sen de."

Ali ebeveyn banyosuna girdiğinde içeriden gelen su seslerine bir süre sonra kulağım alışmış bilincim yeniden kendini kaybedecekken diğer odadan gelen ağlama sesi gözlerimi fal taşı gibi açmama yetmişti. Hızla kalkıp üzerime sabahlığımı giyip Lara'nın odasına koştuğumda uyanmış ve yatağının üzerine oturmuştu. Beni çağırmak için de yalancı ağlamalarına başlamıştı.

"Hiiiii anneemmm!"

Gülümseyerek kollarımı açtığımda kollarını kaldırıp minicik elleriyle 'Gel gel' dercesine işaret yapıyordu. Kucağıma alıp mis gibi kokusunu içime çektim.

"Günaydın annecimm. Günaydın meleğiim!"

Göz teması kurup onunla konuştuğumda bana ağzından çıkan henüz anlaşılmayan seslerle yanıt veriyordu.

"Efendim bebeğim, sen benimle konuşmak mı istiyorsun güzel kızım? Mama yapalım mı senle, sen acıktın mı bakayımm..!"

Bu sırada odamıza yeniden gelmiş kucağımda Lara'yla birlikte yatağa oturmuştum. Emzirmek için göğsümü açıp Lara'yı kucağıma rahatça yerleştirdikten sonra göğsümü süt gelmesi için hafifçe sıktım. Lara da bu sırada dikkatle göğsüme bakıyordu. Ucuna gelen beyaz sıvıyla heyecanlanıp minik elini göğsüme koyarak ağzını iştahla göğsüme dayadı. Gülümseyen gözleri bana bakıyordu.

"Ouy annesinin bal küpü, sen ne kadar acıkmışsın meleğimm!"

Ben Lara'yı emzirirken Ali ebeveyn banyosundan beline doladığı havluyla çıkmıştı. Lara göğsümden merakla ayrılıp sesin geldiği yöne baktı. Babasıyla göz teması kurduğunda Ali gülümseyerek bize doğru geliyordu.

"Kızıııımm!"

Lara, Ali'nin sesiyle neşeyle kıkırdayarak göğsümü ağzına geri almıştı.

"Aşkım dur dikkatini dağıtma lütfen, karnımızı bir doyuralım."

Bu sırada yavaşça yanımıza gelip oturmuştu. Fısıldayarak cevap verdi.

"Tamam tamam."

Lara göğsümden ayrılıp Ali'ye gülümseyerek yeniden döndü. Bir karşılık beklercesine babasına gülümseyerek bakıyordu.

"Meleğiiimm!"

Ali'nin hitabından sonra neşeyle sesler çıkararak ve ayaklarını oynatarak göğsüme kapanmıştı. Bir gözüyle bana bakarken göğsümden ayrılıp babasına tekrar baktı.

EV ARKADAŞI (+18) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin