Uyarı: Bu bölüm +18 cinsel ifadeler içermektedir.
ALİ'DEN
Sabah uyandığımda Arven hâlâ kollarımın arasında uyuyordu. Sabahın ilk ışıkları camdan içeri hafif bir aydınlık veriyordu. Açıkta kalan koluna usulca dokundum. Üşümüştü. Yanından kalkıp kollarımdan yatağa bıraktım. Ellerimi bedeninden ayırırken irkilerek korkuyla uyandı.
"Ali, Ali!"
Kollarımı hızla bedenine geri sardım.
"Şşhh buradayım..."
Nefesini tutup anlamsız gözlerle birkaç saniye etrafa bakış attıktan sonra derin bir nefes verdi.
"Nereye gidiyorsun?"
"Gidiyoruz."
Şaşkınlıkla yatakta doğruldu.
"Nereye?!"
Gülümseyerek yanıtladım.
"Sürpriz."
"Bu sürprizler de bu aralar ne kadar arttı."
"Memnun değilsen yapmayız o zaman."
"Yoo, çok memnunum."
"Ben de öyle düşünnüştüm. O zaman ben duşa giriyorum. Sen de hazırlan."
"Tamamdır."
...
Ali duştayken ben de evi toparlamıştım. Çıktıktan sonra kendim de duşa girip saçlarımı kuruttum ve banyodan çıkıp üzerimi giyindim. Hazır olduğumda salon kapısının önüne geldim. Ali beni görünce ayaklandı.
"Hazırım çıkabiliriz."
Vestiyerden şişme montumu ve şalımı alıp aşağı indim. Dışarıda fena kar vardı. Yeni kuruttuğum hafif nemli saçlarımın başımı üşütmesiyle şapka almayı unuttuğumu fark ettim ama Ali çoktan indiği için bir şey demeden arabaya bindim. Arabayı çalıştırıp motorun ısınmasını beklerken cebinden vestiyerde bulduğu berelerimden birini çıkardı. Bana dönüp bereyi başıma geçirdiğinde şaşkınlığım yüzümden okunuyordu.
"Bu havada böyle çıkılır mı? Yeni duş aldın bir de..."
"Unuttum ya..."
Gülümseyerek arabayı çalıştırdı ve yola koyulduk.
Yarım saatlik bir yolun ardından küçük butik otellerin ve apartların bulunduğu bir ilçeye giriş yapmıştık. Çarşıya döndüğümüzde bir süpermarketin önünde durduk.
"Ben hemen geliyorum. İnme sen, saçların ıslak."
Başımı olumlu anlamda sallayıp arabada Ali'yi bekledim.
Bir süre sonra Ali elinde poşetlerle geldi. Arka koltuğa bırakıp tekrar yola çıktık. Biraz gittikten sonra villaların bulunduğu bir mahalleye girdik. Villalar site site ayrılmıştı. Sitelerden birine girerken sitenin güvenliği arabamızı durdurdu.
"Kimliğinizi alabilir miyim?"
Ali kimliğini güvenliğe uzattı. Bilgisayardan birkaç işlem yaptıktan sonra kimlikle birlikte anahtar verdi ve kapıyı açtı.
Villalardan birinin önünde durduk. Ali kemerini açarken ona yöneldim."Geldik mi, iniyor muyuz?"
"Evet."
Arabadan inip arka kapıya yöneldim ve poşetleri aldım. Hepsini alınca biraz ağır gelmişti ama Ali'ye çaktırmamıştım. O da bu sırada güvenliğin verdiği anahtarla kapıyı açıp bana içeriyi işaret etti. Poşetleri hole bırakıp Ali'ye döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EV ARKADAŞI (+18)
ChickLitÜniversite son sınıf öğrencisi olan Arven Yılmaz kaldığı yurttan atılır ve önceden tanışıklığı olan polis memuru Ali Güner ile anlaşma yaparak ev arkadaşı olurlar. Uyarı: Cinsellik ve +18 ifadeler içermektedir!