🔥36🔥(+18)

113K 1K 367
                                    

Uyarı: Bu bölüm +18 cinsel ifadeler içermektedir.

Ertesi sabah hissettiğim mide bulantısıyla gözlerimi açtım. Ali arkamda kollarını bana sarmış vaziyetteydi. İlacımı almak için komodine yeltendiğimde doktorun ilacı kestiğini hatırladım. Sırtüstü dönüp biraz geçmesini beklerken daha da artıyordu. Başucumdaki suya uzanıp hafifçe doğruldum ve bir yudum içtim. Ali hafifçe gözlerini aralayıp bana baktı.

"Arven...
...
Günaydın güzelim."

"Günaydın."

"Erken uyanmışsın."

Başımı olumlu anlamda sallayıp sudan tekrar bir yudum aldım. Ali oturup yüzümü dikkatle incelemeye başladı.

"İyi misin?"

"Midem çok kötü."

Kollarının arasına beni alıp saçlarıma uzun bir öpücük kondurdu.

"Kıyamam güzelim... Merak etme geçecek az kaldı."

"Geçsin artık..."

"Geçecek güzelim geçecek."

Aniden gelen öğürme hissiyle hızla Ali'den ayrılıp banyoya koştum. Ali de arkamdan geliyordu. Klozete eğildiğimde hemen yanıma gelip saçlarımı toplamıştı. Öğürmeye devam ederken boş midemdem hiçbir şey gelmiyordu. Ali diğer eliyle de elimi tutmuştu.

"Sakin ol güzelim, kasma kendini."

Birkaç kere daha zorladıktan sonra midemden zorla biraz bir şeyler çıkarabilmeyi başardığımda rahatlamıştım. Ali beni tutarak lavaboya götürdüğünde yüzümü yıkıyordu. Ben de nefesimi düzeltmeye çalışıyordum.

"Betin benzin attı yine..."

Dolan gözlerimle Ali'ye baktım.

"Ne zaman geçecek bu ya..."

Hıçkırıklarım ağzımdan dökülmeye başlarken banyodan çıkıp odaya geri geçmiştik. Başımı Ali'nin göğsüne koyup ağlamaya devam ediyordum.

"Birtanem ağlama lütfen."

"Ali ama haftalardır rahat rahat yemek yiyemiyorum..."

"Biliyorum ama birkaç hafta sonra çok rahatlayacaksın lütfen sakin ol."

"Geçmiyor işte ben yemek yemek istiyorum ya..."

Saçlarımı okşamaya devam ederken bana sıkıca sarılıyordu.

"Şşhhh tamam..."

Biraz daha ağlamaya devam ederken şakaklarıma öpücük kondurup bedenimi sarmaya devam ediyordu.

"Geçecek güzelim geçecek... Hâlâ bulantın var mı?"

Hıçkırıklarım yavaşlarken başımı olumsuz anlamda salladım.

"Tamam geçti bak. Ne hissediyorsun peki şu an?"

"Açlık."

Gülümserken yanağımı sıkmıştı.

"Hadi sana kahvaltı hazırlayayım. Ne yemek istersin? Canın ne isterse onu söyle, masaya başka bir şey koymayalım."

Bakışlarımı yere düşürüp biraz düşündüm. Aklıma gelen şeylerle sulanan ağzım derince yutkundurmuştu.

"Omlet yapar mısın?"

"Yaparım güzelim."

"Ama arasına kaşar da koy tamam mı?"

Başını geriye doğru atıp küçük bir kahkaha atmıştı.

"Ya Arven yicem seni ya. Çok tatlısın güzelim ya. Bu hamilelik sana daha bir tatlılık verdi. Gel hadi koyarım kaşarını falan."

EV ARKADAŞI (+18) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin