Not: Multimedyayı dans kısmında açıp dinlerseniz daha tatlı olur. İyi okumalar ♡
Multimedya: Hakhan - Adı senBir hafta sonra cumartesi günü Ali iş çıkışı eve geldi. Ben de sofrayı hazırlamış onu bekliyordum. Banyoda işlerini hallettikten sonra masaya oturduk. Sessizce yemeğe odaklanmışken Ali'nin sesiyle irkildim.
"Sana bir sürprizim var!"
Gülümseyerek ve heyecanla suratına baktım.
"Sürpriz mi?! Nedir?"
"Yarın akşam emniyetin sosyal tesislerinde yılbaşı daveti var. Eşleri ve aileleriyle katılanlar da olacak. Bana eşlik etmek ister misin?"
Ali'nin beni böyle bir ortama partner olarak davet etmesine hem çok şaşırmış hem de mutlu olmuştum.
"Tabi ki katılırım, çok mutlu oldum teşekkür ederim."
"Rica ederim ben de çok mutlu oldum kabul ettiğin için."
"Peki ne giyeceğiz?"
"Konsept yok. İstediğini giyebilirsin. Elbise, tulum, blazer pantolon bile olur. Sana kalmış."
"Sen ne giyeceksin?"
"Ben siyah takım elbisemi giyeceğim."
"Tamamdır."
"Sen ne giyeceksin peki?"
"Orası da sana sürpriz olsun."
"Allah allah... İyi öyle olsun bakalım."
Dudağının kenarı hafifçe yukarı kıvrılırken ben de gülümsüyordum.
...
Ertesi sabah Ali yine işe gitmişti. Akşamki davet için bugün erken gelip hazırlanacaktı. Kahvaltımı yaptıktan sonra sıcak bir duş aldım. Uzun sarı saçlarımı düzleştirip ön tutamlara biraz dalga verdim.
Elbisemi giyip yırtmaç kısmına aksesuarımı, bileğime ve boynuma da balık kılçığı setimi taktım. Ben makyajımı yaparken Ali işten geldi. Odamın kapısını tıklattı. Kapıyı açmadan konuşuyorduk.
"Arven, hazırlanıyor musun?"
"Evet, makyajımı yapıyorum."
"Tamam ben bir duş alıp üzerimi giyineyim, çıkalım."
"Tamamdır."
Ali duş alırken ben de makyajımı tamamlamıştım. Son dokunuşları yaparken kapım yeniden çaldı.
"Arven, ben hazırım."
"Ben de hazırıım."
"Tamam gel hadi."
Ali'nin çıkışa doğru ilerlediğini ayak seslerinden anlamıştım. Ayağıma nude stilettolarımı giyip çantamı aldım ve Ali'nin yanına gittim. Kabanını üzerine giyerken beni görmesiyle hareketleri yavaşladı. Gözleri yukarıdan aşağı beni 2 kere süzmüştü. Gülümseyerek Ali'ye bakıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EV ARKADAŞI (+18)
ChickLitÜniversite son sınıf öğrencisi olan Arven Yılmaz kaldığı yurttan atılır ve önceden tanışıklığı olan polis memuru Ali Güner ile anlaşma yaparak ev arkadaşı olurlar. Uyarı: Cinsellik ve +18 ifadeler içermektedir!