-16-

103K 1.6K 238
                                    

Ertesi sabah çalan alarm sesiyle ikimiz de gözlerimizi zor açtık. Ali komodine uzanıp telefonumu aldı ve alarmı kapattı. Ben de göğsünün yanıbaşında yataktaydım. Yüzü bana doğru döndüğünde gülümseyerek bedeni yan döndü. Elleri saçlarımda gezinirken mahrur sesi kulaklarımı doldurdu.

"Günaydın güzelim."

Gülümseyerek mahrurlukla cevap verdim.

"Günaydın..."

"Kendini nasıl hissediyorsun?"

"İyi..."

"Dün gece hakkında ne düşünüyorsun peki?"

"Hayal ettiğimden bile güzeldi..."

"Gerçekten mi?"

Başımı olumlu anlamda salladım. Yanağımı okşarken konuştu.

"Canını yaktıysam özür dilerim. Çok dardın, çok fena yaptın beni."

Utançla gülümseyerek sırtımı döndüm.

"Ya Ali tamam ya kapat şu konuyu."

Elleri bedenime giderken hafifçe doğrulmuştu.

"Ne oldu utandı mı meleğim. Dün kollarımda inim inim inlerken utanmıyordun amaa..."

Yalancı sinirle koluna vurdum.

"Pislik bir tek ben mi inim inim inledim."

Gülümseyerek dudaklarımı öpüp ayrıldı.

"Sinirliyken çok daha tatlısın Arven Hanım."

"Hadi kalk işe geç kalacağız."

"Duşa birlikte girmeye ne dersin?"

"Aliiiii!"

Belimden tutup kucağına almasıyla aniden havalanmıştık. Bacaklarını belime sararken kollarımı boynuna doladım. Banyoya girdiğimizde suyu açmasıyla buz gibi üzerimize akmıştı. İrkilerek bağırdım.

"Ayh çok soğuk!"

Ali suyu ayarlarken kucağındaki beni gülümseyerek suyun altından çekti.

"Şşhh sakin."

Suyu ayarladığında beni suyun altına sokup sıcak su bedenimizi ıslatırken dudaklarına kapandım. Erkekliği altımda sertleşirken kendini geri çekip beni yavaşça kucağından indirdi. Şaşkınlıkla gözlerine bakıyordum. Elini yanağıma getirip okşadı.

"Sana doyamıyorum ama aşağıda durumların biraz düzelmesi gerek Arven Hanım. Yara oluşabilir ya da enfeksiyon kapabilirsin."

Duştan çıktıktan sonra işlerimizi halledip evden çıkmıştık. Yolda giderken kendimize simit alıp şubeye geçmiştik.

Odama geçip bilgisayarları açtım. Kahvaltımı yaptıktan sonra odadaki telefonum çalmıştı.

"Basın - yayın?"

"Evet?"

"Ekip aracı hazırlanıyor. İntihar girişimi. Bahçede hazır olun araç sizi alacak."

"Tamamdır."

Kamerayı iki yedek kartıyla birlikte çantasına koyup boynuma da kartımı asıp koşarak bahçeye çıktım.

Aracın hızla gelmesiyle arka koltuğa geçtim. Yanımdaki sesle irkildim.

"Arven Hanım, kolay gelsin."

"Ali!"

"Kaderde aynı göreve gitmek de varmış..."

EV ARKADAŞI (+18) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin