Emniyette öğle yemeğini yedikten sonra Ali bahçede sigara içiyor ben de yanında durarak ona eşlik ediyordum. O sırada telefonum çaldı. Arayan kayıtlı olmayan bir numaraydı.
"Alo?"
"Arven Yılmaz'la mı görüşüyorum?"
"Kimsiniz?"
"Ben hastaneden arıyorum Arven Hanım. Geçen hafta patololiye gönderilen numune sonuçlarınız bugün çıktı. Öğleden sonra doktor hanımla görüşebilirsiniz."
O an kalbim hızlanmıştı.
"Tabi mutlaka gelirim. Çok teşekkür ederim."
"Kim?"
"Hastaneden aradılar. Sonuçlar çıkmış. Doktor hanımla öğleden sonra görüşebilirsiniz dedi."
Sigarasını hızla atıp başıyla işaret etti.
"Hadi gidiyoruz hemen."
Arabaya bindiğimizde kalbim hâlâ çok hızlıydı. Buğulu gözlerle Ali'ye döndüm.
"Ali dur ben çok kötüyüm. Lütfen beni sakinleştir."
Anahtarı çevirmeden bana döndü. Sımsıkı sarıldı. Saçlarımı yavaşça okşuyordu.
"Güzelim sakin ol. Korkma bir şey olmayacak ben biliyorum."
"Nereden biliyorsun?"
"Hissediyorum..."
Hastaneye geldiğimizde doktorun odasına çıkıp kapıyı çaldık. İçeride hasta yoktu.
"Aa buyrun gelin lütfen."
Koltuklara oturduğumuzda endişeli gözlerle doktora bakıyordum. Önündeki kağıtları karıştırırken göz göze geldiğimizde aniden duraksadı. Gülümseyerek gözlerime baktı.
"Arven sakin ol. Kötü haberlerle gelmedim."
"Gerçekten mi hocam..?"
Sesim ağlamaklı çıkmıştı.
"Evet, sakin ol lütfen. Tahmin ettiğim gibi ufak bir kistimiz mevcut ama sanırım hormonsal bir şeyden kaynaklı. Çünkü tehlikeli bir durum söz konusu değil. İlaçlarla çok kısa bir sürede parçalayıp eritebiliriz. Ameliyat gerektiren ya da riskli bir durum söz konusu değil. İçiniz ferah olsun lütfen."
Derin bir nefes verirken yüzüm gülüyordu. Ali'ye döndüğümde elimi sımsıkı tutmuş gülümseyerek bana bakıyordu.
"Bak ne dedim sana?"
"Çok şükür..."
Yeniden doktora döndüm.
"Peki bebek sahibi olabilecek miyim?"
"Tabi ki ama ilaç kullanacağımız için kisti eritene kadar gebe kalmandan yana değilim. Bu süreçte her ihtimale karşı korunmanız daha sağlıklı olur."
Başımı olumlu anlamda salladım. Doktor arkadaki sekreterine ilaçların isimlerini söylediğinde reçete çıktısını çıkarıp bize vermişti.
"İlaçlar yan etki yapabilir. Mide bulantısı, baş dönmesi, kasıklarda ağrı gibi. Ekstrem bir durum olur da hastalanırsan hemen gel lütfen. Ona göre alternatifleriyle devam ederiz. Ayrıca gelecek âdet dönemini takip et. Bu ay olmadığın için belki diğer ay beklenen zamandan önce gelebilir endişelenme. Düzenin yeniden oturabilir.
1 ay sonra kontrole bekliyorum. Fakat dediğim gibi âdetin yine olmazsa ya da ekstrem bir durum söz konusu olursa öncesinde mutlaka tekrar gel.""Hocam ilginiz için çok teşekkür ederim."
"Ne demek. Sizin gibi tatlı bir çifte önderlik etmek beni de çok mutlu etti. Yüzüğü takmışız, düğüne davetiye bekliyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EV ARKADAŞI (+18)
ChickLitÜniversite son sınıf öğrencisi olan Arven Yılmaz kaldığı yurttan atılır ve önceden tanışıklığı olan polis memuru Ali Güner ile anlaşma yaparak ev arkadaşı olurlar. Uyarı: Cinsellik ve +18 ifadeler içermektedir!