Uyarı: Bu bölüm +18 cinsel ifadeler içermektedir.
Uyandığımda Ali'nin kollarındaydım. Arkadan bana sıkıca sarılmış, bir eli hâlâ karnımın üzerindeydi. Bulunduğum pozisyon beni heyecanlandırmıştı. Acaba neden yanıma yatmıştı? Gün geçtikçe birbirimize çekiliyorduk sanki...
Aynı pozisyonda kalmak artık bedenime ağrı vermişti ama Ali'yi uyandırmadan nasıl değiştirecektim. Yavaşça dönerken üzerimde bulunan kolu işimi zorlaştırıyordu. Sırtımın üzerine döndüğümde gözlerini açmadan beni koluyla kendine çekmiş yüzümü ona çevirmemi sağlamıştı. Belimdeki elini sıkılaştırıp beni kendine iyice bastırdı ve saçlarıma bir öpücük kondurdu. Bu öğücük kalbimde bir sıcaklık hissettirdi.
Başımı hafifçe kaldırıp yüzünü incelemeye başladım. Gür saçları ve kirpikleri, dolgun dudakları, hafif çıkmış sakalları... Elimi yüzüne götürüp her bir zerresini sevmek geldi o an içimden. Elimi yanağına koyup başparmağımla dudağını usulca okşadım. Hareketlenmesiyle elimi hızla geri çektim. Bana daha sıkı sarılırken göz kapakları usulca açılmış mavi gözleri gözlerimi bulmuştu.
Ali de uyandığında hâlâ kollarının arasındaydım ve göz gözeydik. Bir süre ikimiz de ne diyeceğimizi bilemez bir vaziyette birbirimize öylece baktık. İstifini bozmadan sessizliği dağıtan o oldu.
"Arven..."
Bir süre gözlerine bakmaya devam ettim. Ne diyeceğimi bilemiyordum. Bakışlarım ister istemez dudaklarına kaydı. Bu hareketim onun bakışlarını da dudaklarıma çekmişti. Belimdeki elinden cesaret alıp elini yanağına götürdüm ve usulca okşamaya başladım. Başımı hafifçe kaldırıp gözlerimi kapatarak dudaklarımı Ali'nin dolgun dudaklarına bastırdım. Karşılık alamazken utançtan gözlerine nile bakmadan ayrıldım.
"Özür di-"
Kollarının arasında kalkmak için hareketlendiğimde belimdeki eli ağzımdan bu kelimeler dökülürken beni sarstı. Şaşkınlıkla ona döndüm. Yüzünde anlam veremediğim garip bir ifade vardı.
"Özür dileme Arven."
Sözü bittiğinde gözlerini kapatarak yüzüme eğildi ve dudaklarını dudaklarıma kapattı. Yaptığı karşısındaki şaşkınlığımı bir kenara bırakıp dudaklarımı hafifçe araladım ve karşılık vermeye başladım.
Dudaklarımı nazikçe ama şehvetle öpüyordu. İçine çekiyor, emiyor, bu sırada belimdeki eli tenimi okşuyordu. Hareketlenip bacağımı bacaklarının arasına alarak üzerime çıktı. Dudaklarını çekip sweatimi çıkarmak için yeltendi. Kollarımı kaldırıp izin verdim. İçimde siyah braletimle karşısında kalmıştım.
Bir elini yanağıma koyup dudaklarıma kapanarak geriye düşmemi sağladı. Öpüşürken diğer eli braletimin üstünden göğsümü sıkmıştı. Daha sonra kolumdan askısını düşürüp tek göğsümü dışarı çıkardı. Utanmaya başlamıştım ama artık her şey için çok geçti. Bir eli göğsümü okşarken başını dudaklarımdan çekti. Boynuna gömülüp içime sımsıkı çekerek emmeye başladım. Bacağımın üzerindeki kalçası ileri geri hareketlenmeye başladı. Erkekliğini bacağımda hissedebiliyordum, sertleşmişti. Bacağıma sürtünürken bir yandan ağzından kesik kesik inlemeleri çıkıyordu."Âh.. Âh..."
Gözlerime bakıp nefes nefese adımı söylerken eli yanağımı okşuyordu.
"Arven..."
Bir elimi boynuna sararken nefes nefese ben de karşılık verdim.
"Ali..."
Üzerime eğilip dudaklarıma bu sefer sertçe kapandı. Nefesini burnundan verirken inlemelerimiz dudaklarımızda absorbe oluyordu.
"Mhh.. Mmhhh.. Mmmhh.."
Kendini bana daha sert bastırmaya ve sürtünmesini hızlandırmaya başladı. Dudaklarımı zorla ağzından çektim.
"Ali(!)"
Tekrar sertçe dudaklarıma kapandı. İnlemeye devam ederken çok fazla hızlıydı. Doruğa ulaştığını bir elini kalçamdan tutup kendine sıkıca bastırmasından anladım. Altındaki bedenim kalp atışını hissedebiliyordu. Hırsı geçerken dudaklarımı usulca bırakıp nefesini dudaklarıma vermeye başladı. Kalçamdaki elini de serbest bırakıp yanağıma geri getirdi. Alnını yanağıma dayayıp yüzünü eğdi. Sonra nefesini düzeltmeye çalışırken ağzından o cümle döküldü...
"Özür dilerim..."
Suçluluk duygusu hissetmesine üzülmüştüm. Elimle yüzünü tutup kaldırdım. Gözlerime bakmasını istercesine gözlerinin içine baktım. Bir süre sonra irislerimiz buluştuğunda bedenimi hafifçe kaldırıp dudaklarına bir buse bırakıp ayrıldım.
"Özür dileme Ali..."
Yorgun bedenini derin bir nefes vererek üzerime bıraktı. Ali'ye sımsıkı sarılırken bir eli beni belimden kendine çekiyor bir eli hâlâ yanağımı okşuyordu.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EV ARKADAŞI (+18)
ChickLitÜniversite son sınıf öğrencisi olan Arven Yılmaz kaldığı yurttan atılır ve önceden tanışıklığı olan polis memuru Ali Güner ile anlaşma yaparak ev arkadaşı olurlar. Uyarı: Cinsellik ve +18 ifadeler içermektedir!