Uyarı: Bu bölüm +18 cinsel ifadeler içermektedir.
-8 ay sonra-
Lohusalığım çıkana kadar annemler Lara'ya bakma konusunda yardım etseler de bir süre sonra kendim yoluna koymuş, düzene oturtmuştum. Bu süre zarfında Ali'nin desteği inanılmazdı. Onun gerçekten iyi bir baba olacağından her ne kadar emin olsam da bu kadarını ben de tahmin etmemiştim. İşe gidiyor olmasına rağmen Lara'nın uyumadığı günler benle birlikte sabahlara kadar kaç kere nöbet tutmuştu. Yorgun düştüğüm anları gözümün içinden anlıyor, Lara'yı benden alıp uyumam ve dinlemem için bakımını üstleniyordu. Aynı zamanda ev işlerinde de çok büyük destekçimdi. Biricik kızımın da hakkını yemeyelim şimdi... Lara da zaten çok usluydu ve annesini üzmemek için elinden geleni yapıyordu. Hayallerimdekinden bile güzel bir aile olmuştuk.
Lara 8. ayının içindeyken artık yavaş yavaş işime dönme kararı almıştım ve ona bakması için Gönül anneyle konuşmuştuk. Torun sevgisiyle yanıp tutuşan Gönül anne ve Metin baba bu teklifi seve seve kabul etmişlerdi. Ben de bir gazetede editör işe başlamıştım. Gelen haberleri düzenleyip gazetede basıma hazırlıyordum.
Sabah Ali'yle birlikte kahvaltımızı yapıp Lara'yı Gönül anneye bıraktıktan sonra iş yerlerimize geçmiştik. Gazeteye girdiğimde arkadaşlarla selamlaşıp odama geçtim. Henüz sabah saati olmasına rağmen editlemem için masanın üzerine haberler çoktan bırakılmıştı. Haberleri alıp muhabir arkadaşların yanına gittim. Elimdeki haberleri göstererek konuştum.
"Hızlısınız bakıyorum... Hayırdır sabah sabah?"
Muhabirlerden Samet heyecanla bilgisayardan başını kaldırıp konuşmaya başladı.
"Bomba! Hepsi şahsıma ait. İzmir'in eski emniyet müdürünü yakaladım. Sabaha karşı Pink Deluxe Hotel'den 2 kadınla çıktı. İzmir çalkalanacak!"
Elimdeki fotoğraflarda orta yaşlı bir adamın iki genç kızla otelden çıkış ve daha sonra da beyaz bir araca bindikleri görüntüler vardı. Dudağımı şaşkınlıkla kıvırdım.
"İlginç. Ama eski emniyet müdürü diyorsun? Başımız belaya girer. Ben bu haberi yayına vermem."
"Yok merak etme. Sen bilmiyorsun tabi yenisin. Bu adam görevden alındı. Fuhuşvari dedikodulardan ötürü. Hatta hakkında dava açıldı. Ama tabi emniyet müdürü... Bozacının şahidi şıracı misali davayı bir şekilde düşürdüler. Şimdi bu haber yine bomba gibi düşer gündeme."
"Bilmiyorum Samet. Bence bu haberi yayına vermek hem gazeteyi hem bizi yakar."
"Ya sen rahat ol. Vakti zamanında ne haberler basıldı bu adam hakkında."
"Ben yine de yayın ekibine sorup o şekilde editini yaparım."
"Bir şey diyeceklerini sanmıyorum. Sen bilirsin."
"İyi madem kolay gelsin sizlere."
"Sana da..."
Elimdeki haberlerle yayın ekibinin odasına gidip kapıyı çaldım.
"Gelebilir miyim?"
"Arven... Günaydın gel bakalım."
"Günaydın. Bir haber getirmiş Samet..."
Bu sırada haberi ve fotoğrafları yayın işlerinden sorumlu baş kişinin önüne bıraktım.
"Eski emniyet müdürü dedi. Bu sabah yakalamış... Editlemekte kararsızım."
"Niye?"
"Adam eski emniyet müdürüymüş. Eli kolu uzundur..."
"Sen yenisin İzmir'de. Duymaman normal. Herkes bilir bunu. Yaz sen meraklanma bir şey olmaz. Güzel haber yakalamış Samet helal olsun valla. İlk sayfaya bas, büyük manşetle. Yarın çalkalayalım İzmir'i"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EV ARKADAŞI (+18)
ChickLitÜniversite son sınıf öğrencisi olan Arven Yılmaz kaldığı yurttan atılır ve önceden tanışıklığı olan polis memuru Ali Güner ile anlaşma yaparak ev arkadaşı olurlar. Uyarı: Cinsellik ve +18 ifadeler içermektedir!