Uyarı: Bu bölüm +18 cinsel ifadeler içermektedir.
Ali alnımdan öperken alkışlar salonda yankılanıyordu. Kulaklarımızı dolduran dans müziği çalmaya başladığında bir elini belime yerleştirirken biriyle de elimi tutuyordu. Ben de diğer elimi omzuna yerleştirip gözlerimizi buluşturdum. Şarkı çalmaya başladığında bedenlerimiz ritimle birlikte salınıyordu. Ortam karanlıklaşmış, sahne ışığı sadece bizi aydınlatıyordu.
(Multimedya.)
Bugün seninle evlenmek istiyorum
Bugün seninle evlenmek istiyorum
Hep seninle bir ömür boyu olmak istiyorum
Bunu bil sevgilim seni çok seviyorum
Hep seninle bir ömür boyu olmak istiyorum
Bunu bil sevgilim seni çok seviyorumNakarata giren klarnet kısmında gözlerimizi kapatarak alnımızı birbirine yaslayıp şarkı girdiğinde tekrar ayrılmıştık.
Sensiz bir hayat olmaz olsun
Sen olmazsam bu kalbim dursun
Sensiz bir gün sonum olsun sonum olsun...
Sensiz bir hayat olmaz olsun
Sen olmazsam bu kalbim dursun
Sensiz bir gün sonum olsun sonum olsun...Ali'nin mavileri yeşillerimdeyken zaman ve mekan algımı kaybetmiştim. Gözlerinde kaybolmuştum sanki. Işıldayan bakışları kalbime işliyor, içimi sıcacık yapıyordu. Aşkla gülümsüyorduk. Konfetiler patlarken şarkı akmaya devam ediyordu.
Seninle birlikte yaşlanmak istiyorum
Seninle bir ömür geçirmek istiyorum
Ağlamak, gülmek, sevinmek istiyorum
Sevgilim ben seni çok seviyorum
Ağlamak, gülmek, sevinmek istiyorum
Sevgilim ben seni çok seviyorumNakarata yeniden girdiğinde ikimiz de birbirimizin gözlerine bakarak şarkıya eşlik ediyorduk.
Sensiz bir hayat olmaz olsun
Sen olmazsam bu kalbim dursun
Sensiz bir gün sonum olsun sonum olsun...Gözlerimi kapatıp şakağımı hafifçe Ali'nin yüzüne yasladım. Şarkı devam ederken kulağına fısıldıyordum. Onun nefesini de kulağımda hissediyordum.
Sensiz bir hayat olmaz olsun
Sen olmazsam bu kalbim dursun
Sensiz bir gün sonum olsun sonum olsun...Şarkı bittiğinde alkışlar yükselirken gözlerimi açıp hafifçe Ali'den ayrıldım. Gülümseyerek birbirimize aşkla bakarken kulaklarımızı dolduran ritim şaşkınlıkla gülümsememi soldurdu. Çalmaya başlayan oyun havasıyla şaşkınlıkla Ali'yle birbirimize bakarken davetliler de oynamamızı bekler gibi bizi izliyordu.
"Ali bu ne!?"
"Kızlara listeyi vermemiş miydin?"
Gözlerim kızları bulurken bilgisayar başından bize gülüyolardı. O sırada şarkı çoktan giriş yapmıştı.
Erik dalı gevrektir, erik dalı gevrektir amanın basmaya gelmez haydi basmaya gelmez.
Kızlara bakarak söylendim
"Erik dallarınız kırılsın inşallah!"
Ali gülümseyerek koluma dokunmuş ona bakmamı sağlamıştı. Döndüğümde başını 'Hadi' dercesine sallayıp oynamaya başladı. Davetlilerin tuhaf bakışlarını daha da uzatmamak için yüzüme yalancı bir gülümseme yerleştirdim ve kollarımı hafifçe kaldırarak oynamaya başladım. Ali bu halime gülüyordu. Yakınlaştığımızda kulağına eğildim.
"Gülmesene!"
Bu söylediğimle onu daha fazla güldürmüştüm. Gülüşü beni de neşelendirirken hem oynuyor hem gülüyordum. Bir süre sonra davetliler de bize eşlik etmek için ayaklandığında pisti doldurmuştuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EV ARKADAŞI (+18)
ChickLitÜniversite son sınıf öğrencisi olan Arven Yılmaz kaldığı yurttan atılır ve önceden tanışıklığı olan polis memuru Ali Güner ile anlaşma yaparak ev arkadaşı olurlar. Uyarı: Cinsellik ve +18 ifadeler içermektedir!