🔥4🔥 (+18)

343K 3.4K 1.3K
                                    

Uyarı: Bu bölüm +18 cinsel ifadeler içermektedir.

Ertesi gün okuldan geldiğimde Ali de işe gitmek için evden çıkıyordu. Kapıda karşılaşmıştık.

"Gidiyor musun?"

"Evet, sen erkencisin bugün?"

"Evet bugün dersim erken başlayıp bitiyor."

"Tamam kahvaltını yap aksatma, ben şubede yapacağım. Erken geleceğini bilsem izin alırdım bir saat kahvaltıya giderdik."

Bu çocuk cidden çok tatlıydı. Dediği karşısında gülümsedim.

"Teşekkür ederim, başka zaman gideriz artık."

"Tamam o zaman görüşürüz dikkatli ol. Bşr şey olursa ara beni tamam mı?"

"Tamam görüşürüz."

Kapıyı kapatıp odama geçtim. Üzerimi değiştirecekken dün giydiğim geceliğim gözüme çarptı. Aklıma Ali'nin inlemeleri gelmişti. Dün geceden beri ben de istekliydim. Takvimimi kontrol ettim. Reglime az kalmıştı. Regl öncesi isteğim de başlamıştı.

Üzerimi çıkartıp gecelimi giydim. Bu sefer altıma tangamı giymeyip kadınlığımı serbest bıraktım. Yatağımda arka arkaya koyulmuş yastıklardan sert olanını aldım ve taşınırken yanımda getirdiğim kılıfı yastığa geçirdim.

Yatağıma rahatça uzandım. Gözlerimi kapatıp bedenimi hafif hafif okşamaya başladım. Göğüs uçlarımla oynuyor, klitorisime parmaklarımla baskı yapıyordum. Ufak ufak inlemeye başlarken Ali'nin dünkü inlemelerini hayal etmeye başladım. Ne kadar duygu dolu inliyordu...
Islandığımda yatakta dizlerimin üzerine gelip yastığı bacak arama yerleştirdim. Daha sonra yavaşça üzerine oturdum. Hafif hafif sürtünmeye başladım. Ellerim göğüslerimi okşuyor, uçlarıyla oynuyor ve sıkıyordu. İnlemelerim ağzımdan serbestçe kaçmaya başladı. Ali'yi mastürbasyon yaparken düşündükçe ve inlemelerini aklıma getirdikçe sürtünme hızım artıyordu. Kendimi yastığa daha sert bir şekilde bastırıyordum. İnlemelerim odada yankılanıyordu.

"Âhh, ââh, ââhh..."

O an içimdeki coşkulu his inlerken isim söyleme ihtiyacı hissetti ve inlemeye devam ettim.

"Ââhhh Aliiğğhh!!"

Ali'yi hayal ettikçe daha da coşkulanıyor, kendimi daha sert basıtırıyordum. Göğüslerimi okşuyor, sertçe sıkıyordum. Geleceğimi anladığım an inlemelerim hafif çığlıkvari bir hal almıştı ve hâlâ Ali'nin adını söylemekten kendimi alıkoyamıyordum. Bir elim klitorisimi okşarken bir elim de göğüs uçlarımı oynuyordu. Bedenim titremeye başlamıştı.

"Aliiğğhh, Aliihh ââhhh!! Mmmmhhh Alii uuuhhh..."

Titremeyle boşalırken bedenim kendini yüzüstü atmış, kadınlığım yastığa deli gibi basıyordu. Nabzım düşerken inlemelerim de düşüyordu.

"Ââh, âhh, âhh... Ufff oh... ohh.. oh..."

Ali'den...

Aşağı arabanın yanına indiğimde anahtarı evde unuttuğunu fark ettim. Yukarı çıkıp kapıyı açtım. Tam içeri girecekken içerden sesler geldiğini fark ettim. Arven'in inlemesiydi bu. Acı çektiğini düşünüp dış kapıyı bile kapatmadan  hızlıca içeri girdim. Odasının yanına geldiğimde yavaşladım. Bu inlemeler sandığım gibi acı acı gelmiyordu. Yoksa...

Kapının yanında biraz beklemeye karar verdim. Kalp atışım hızlanmıştı. İnlemeri artarken bir süre sonra adımı söylemeye başladı. Bu sırada erkekliğimin acıdığını hissettim. Kalkmıştı ve pantolonun içinde sıkıştığı için biraz canımı yakıyordu.

Adımı inlemesiyle birlikte Arven'in ağzından duymak bana çok garip hissettirmişti. Yalvarırcasına adımı söylemesi beni fena azdırıyordu. Pantolonumun içine elimi sokmuş erkekliğimi yavaş yavaş okşuyordum. Dünkü hali gözümün önüne geldi. Kulağımda Arven'in adımı söyleyerek inlemesi, gözümün önünde mini geceliğiyle Arven...

Bu sırada Arven'in inlemesi çığlıkvari bir şekilde zirveyi bulduğunda duvara yaslanıp yutkundum. Boşalmak üzereydi ve ben de öyleydim. Arven'in inlemeleri düşerken boşalmamak için elimi pantolonumundan çıkardım. Üzerimi şu an kirletemezdim. O hala düşük düşük inlemeye devam ederken kapıya yöneldim. Vestiyerden arabanın anahtarlarını alıp kapıyı usulca çektim.

...

ARKADAŞLAR KİTABIN DAHA HIZLI KEŞFETE DÜŞMESİ İÇİN LÜTFEN VOTELERİNİZİ EKSİK ETMEYİN. BÖLÜMLER SIK SIK GELECEK.
ÖPÜLDÜNÜZ ♡

EV ARKADAŞI (+18) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin