-49-

28.8K 632 47
                                    

16 Mart 2024

"İYİ Kİ DOĞDUUN LARAAA! İYİ Kİ DOĞDUUN LARAAA! İYİ Kİ DOĞDUN İYİ Kİ DOĞDUN MUTLU YILLAR SANAA!"

Alkışlar yükselirken kucağımdaki Lara'yla birlikte ritmik bir şekilde dans ediyorduk. Ali de Lara'yı yandan tutarak destekliyordu. Masadaki pastanın başındaydık.

Yanan mumların üzerine hafifçe eğilip Lara'ya üflemesi için işaret ettim. Ali de bir yandan konuşuyordu.

"Hadi üfle kızım 'Üff!' yap."

Lara heyecanla minicik ağzını kocaman açıp olabildiğince derin ama güçsüz bir nefes verirken biz de Ali'yle birlikte mumları üflemiştik. Alkış sesleri gelirken Ali'yle ikimiz Lara'nın yanaklarından öpüyorduk.

Benim ailem, Ali'nin ailesi, arkadaşlarımız, Ali'nin emniyetten arkadaşları, birkaç kuzenimiz ve akrabamızı davet ettiğimiz doğum günü partisi için hepimiz sahil kenarında bir mekandaydık. Davetlilerle birlikte sırasıyla fotoğraf çektirdikten sonra  pastayı servis etmesi için garsonlara vermiştik.

Küçük prensesimiz, minik kızımız büyüyordu. 1 yaşına basmıştı. Gözlerimizin önünde büyüdüğünü görmek tarif edilemeyecek kadar güzel bir duygu olsa da geriye dönüp baktığımızda zamanın acımasızlığı kalbimize ince bir hüzün veriyordu.

Kutlamadan sonra yavaş yavaş davetlileri uğurlamış, mekanda sadece ailelerimiz ve biz kalmıştık. Lara yeterince yorulmanın da etkisiyle biraz huysuzlanmaya başlamıştı. Üzerindeki elbisesi de bir süre sonra haliyle rahatsız ediyordu. Bebek bakım odasına gidip altını değiştirdikten sonra elbisesini çıkartıp rahat bir şeyler giydirdim. Daha sonra kendim de üzerimi değiştirip Lara'yı emzirmeye başladım. Her ne kadar ek gıdaya geçsek de hâlâ tamamen sütümden kopamamıştı. Göğsümü emerken gözleri yavaş yavaş kapanıyordu. Bir elimle onu kucağımda tutuyor, bir elimle de saçlarını okşayarak uykuya dalmasını sağlıyordum.

Tamamen uykuya daldıktan sonra ağzı yavaşça göğsümü bırakmıştı. Göğsümü kapatıp yavaşça telefonuma uzandım ve Ali'ye mesaj attım.

"Aşkım Lara uyudu puseti getirir misin?"

Birkaç dakika sonra kapı yavaşça tıkladığında açmıştım. Ali puseti bakım masasına bıraktığında ben de kucağımdaki Lara'yı yavaşça pusetine bıraktım. Hareketlendiğinde puseti yavaşça sallamaya başladım. Bu sırada Ali gülümseyerek kızımızı izliyordu. Fısıltıyla konuşmaya başladı.

"Aşkım... Lara büyüdükçe tıpkı sana benziyor ve tıpkı sen gibi güzelleşiyor."

Bu dediği gülümsememe sebep olurken Ali'ye döndüm.

"Büyüyecek, güzelleşecek sonra da birisi gelip onu bizden alıp götürecek."

Kaşları çatılırken bana döndü.

"Saçmalama ben kızımı kimselere vermem."

"Hııı. Sen beni babamdan ayırdın ama."

"Çünkü çok aşıktım..."

Üzerime doğru yakınlaşırken bir eli belimi sarmıştı. Diğer eli ise hafifçe yanağıma gitti. Alnını alnıma yaslayıp dudaklarıma fısıltıyla konuşmaya devam etti.

"Hâlâ da çok aşığım, çok seviyorum."

Dudaklarımızı hafifçe birleştirdiğinde ben de dudaklarımı aralayarak karşılık vermiştim. Popomu masaya yaslandığında üzerime daha fazla binerek beni sıkıştırıyordu. Bacaklarıma değen sertlikle dudaklarımızı ayırdım.

"Ali... Dışarıda ailelerimiz var saçmalama."

Üzerimden ağırlığını çekmeden yanağımdaki elini saçlarıma götürüp okşarken konuşmaya devam etti.

"Bugün yine o kadar güzeldin ki Arven... Kızımızla seni görmek... Özellikle böyle günlerde bana o kadar garip hissettiriyor ki. Çok şanslı biriyim siz gibi bir ailem olduğu için."

"Asıl biz çok şanslıyız sen gibi bir babamız olduğu için süper baba."

İşaret parmağımla burnuna hafifçe vurup gülümsemiştim.

"Hadi çıkalım artık."

"Tamam güzelim."

Çıktığımızda ailelerimizle de vedalaşıp evimize geçmiştik.

Eve geldiğimizde Ali, Lara'yı beşiğine yatırmış hafif hafif sallıyordu. Ben de lavaboya girmiştim. Birkaç gün öncesinde aldığım ama emin olmak için beklettiğim şeyi çıkarıp yapmay karar verdim.

Gebelik testi...

Testin süresinin dolmasını beklerken banyoda yere oturmuş öylece bekliyordum. Zaman dolduktan sonra gözlerimi kapatıp testi elime aldım. Kalbim ağzımda atarken bu hisleri yeniden yaşıyor olmak kendimi çok garip hissettiriyordu. Gözlerimi açıp kafamı teste çevirdiğimde her ne kadar beklediğim bir sonuç olsa da elim ayağım titriyordu.

Testi alıp lavabodan çıktığımda Ali odamıza geçmiş üzerini değiştiriyordu. Yatağa oturup işinin bitmesini beklerken dikkatle onu izliyordum. Halimdeki garipliği fark etmiş olacak ki son olarak tişörtünü de geçirip bana baktı.

"Güzelim?"

"Aşkım..."

"Bir şey mi oldu?"

"Yani... Evet... Aslında bir şey oldu."

Kaşları endişeyle çatılırken yanıma oturdu. Pür dikkat yüzüme bakıyordu. Elimdeki testi uzattığımda gözlerini benden ayırsa da benim gözlerim onun yüzündeki ifadeyi merakla bekliyordu. Şaşkınlıkla testi eline alıp birkaç saniye baktıktan sonra yüzüne yayılan gülümsemeyle bana döndü.

"Arven, hamile misin!?"

Başımı olumlu anlamda sallarken gözlerim dolmuştu. Ali gülümseyerek bana sımsıkı sarılırken sesi kulakları dolduruyordu.

"Güzelimm seni çok seviyorum!"

...

EV ARKADAŞI (+18) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin