Uyarı: Bu bölüm +18 cinsel ifadeler içermektedir.
Sedyeye uzattığım bacağımdan dikişler derimi koparırcasına çıkarken Ali'nin elini sımsıkı tutuyordum Dişlerimi sıkıp arasından acı acı sesler çıkarıyordum.
"Mmhhhh!"
"Bitti güzelim bitti..."
Hemşire nihayet elindekileri bıraktığında derin bir nefes verdim. Bu sefer daha hafif bir bant sarmıştı. Sedyeden inerken ayağımı yere koymakta tereddüt etsem de eskisine göre çok rahattım.
Arabaya bindiğimizde Ali gülerek bana bakıyordu.
"Niye gülüyorsun?"
"Kızım sen ne biçim bir insansın? Kurşun deldi geçti gıkın çıkmadı, şurada iki dikişe ağlayacaktın az kalsın."
"Ya sus çok acıyor cidden."
Kafasını arkasına devirip hafif bir kahkaha atmıştı.
"Çok konuşma da eve gidelim hadi, daha yemek yapacağım."
"Ooo yemek dedin aklımı aldın. Gidelim yavrum!"
"Aç ya..."
"Açım evet. Her anlamda."
Bana dönüp göz kırpmıştı. Yalancı bir sinirle koluna vurdum.
"Sen ne azgın köpeksin ya!"
...
Eve geldiğimizde o kadar acıkmıştık ki üzerimi bile değiştiremeden hemen mutfağa girip yemekleri ve sofrayı hazırlamıştım. Yemekten sonra bulaşıkları toplarken belimden sarılan ellerle irkildim.
"Ayh! Napıyorsunuz Ali Bey!"
"İyilik Arven Hanım, sizi sormalı..."
Dudaklarını boynuma ve kulağıma sürterken nefesi tenime çarpıyordu.
"Ali bir dakika bekle ya şurayı bi halledeyim."
Erkekliğini arkadan kalçama sertçe dayamış beni tezgahla arasına sıkıştırmıştı.
"Bekliyorum güzelim, bir şey yaptığım yok."
"Çek şunu, sertleşiyorsun."
Erkekliğini ittirdiğinde kadınlığım uyanıyordu.
"Bunu mu!?"
"Ah! Alii!"
"Çok özledim..."
Üzerimi yukarı sıyırdığında çıkarması için kollarımı kaldırmıştım. Karşısında braletim ve altında taytımlaydım. O da kendi tişörtünü çıkarmıştı. Göğüslerime arkadan sarılıp okşarken elimdeki bezi sıkıp kenara koymuştum ve işim bitmişti.
Ali'ye dönecekken dayadığı kalçası buna engel olmuştu."Bitti işim çekil hadi..."
Kalçasını ayırıp taytımla birlikte çamaşırımı da tutup indirmişti.
"Napıyorsun, burada mı yapacağız?
Arkadan bedenime sıkıca sarılmış kendini bana bastırıyordu. Bedenimi yürüterek masaya yüzüstü domalttı.
"Niye güzelim, mutfakta olmaz diye bir kural mı var?"
O sırada bacaklarımın arasından gözüken kadınlığım ıslanmaya başlamıştı. Parmaklarını çıkan dudaklarıma sürtmesiyle hafif hafif inlemeye başladım.
"Âh!"
"Uuf güzelim... Nesin sen böyle..."
Pantolonunu indirdiğini duyduğum kemer sesinden anlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EV ARKADAŞI (+18)
ChickLitÜniversite son sınıf öğrencisi olan Arven Yılmaz kaldığı yurttan atılır ve önceden tanışıklığı olan polis memuru Ali Güner ile anlaşma yaparak ev arkadaşı olurlar. Uyarı: Cinsellik ve +18 ifadeler içermektedir!