-7-

205K 2.6K 526
                                    

Az önceki sevişmenin ardından kalkmış, ikimiz de toparlanmıştık. Ali üzerini değiştirip salona geçmişti. Lavaboda işlerini halledip çıktıktan sonra bana içeriden bana seslendi.

"Arven... Gelir misin?"

Salona gelip köşe koltuğun uzun kısmına oturdum. Sessizliği Ali bozdu.

"Az önce yaşanan şey hakkında ne düşünüyorsun?"

Aslında pek bir şey düşünmüyordum. Sevişiyoruz diye sevgili olmalı mıydık? Aramızda bir çekim söz konusuydu evet ama sevgili olmak için aşk lazımdı... Bu aşk mıydı? Uyumluyduk ve anlaşıyorduk ama flörtöz iletişimin ötesine geçmemiştik. Sevgili olursak belki de kıskançlıklarımızın derdine düşüp birbirimizi kırar ve bu uyumu kaybedebilirdik. Ali benim için tam olarak neydi? Tek emin olduğum şey aramızdaki iletişimin bozulmasından korktuğum bir kişiydi.

Düşüncelerimden Ali'nin sesiyle sıyrıldım.

"Arven?"

"Efendim..."

"Bir soru sormuştum... Az önce yaşanan şey hakkında ne düşünüyorsun demiştim. Sen iyi misin?"

"İyiyim iyiyim. Yani Ali açık konuşmak gerekirse bir şey düşünmüyorum. Bizim seninle aramızdaki iletişim en başında arkadaştan biraz öte bir şeydi. Çünkü aramızda bir çekim ve uyum söz konusuydu. Ama bu iletişimi biraz daha öteye taşıyıp sevgili olursak... Yani bilemiyorum... Herkes bu sefer kendi kıskançlığının derdine düşüp sevgili moduna girince ben aramızdaki bu iletişimin yıpranmasından korkuyorum. Sen benim için tam olarak nesin bilmiyorum ama... Aramızdaki bu hoş iletişimin bitmesinden gerçekten korkuyorum. Kaybetmek istemeyeceğim bir arkadaşsın ya da arkadaştan biraz ötesin diyebilirim."

Söylediklerim karşısında duraksamadan ve düşünmeden söze başladı.

"Arven şu an böyle düşündüğüne çok sevindim... Çünkü gerçekten ben de sana aynı şeyleri söyleyecektim."

"Ciddi misin?"

"Evet hatta bunların seni kırmasından çok korkuyordum o yüzden nasıl söyleyeceğimi bir türlü bilemiyordum."

"O zaman yine duygularımız karşılıklı desene."

"İşte aramızdaki bu uyumu çok seviyorum ve ben de bunu kaybetmek istemiyorum."

İkimizin de yüzü gülüyordu. Gülümseyerek sordum.

"Ee peki şimdi ne olacak?"

"Madem arkadaştan biraz öte ev arkadaşıyız... Kısıtlama, kıskançlık yok."

"Evet kesinlikle."

"Sevgililerimiz ya da takıldığımız kişiler olabilir?"

"Olabilir evet."

"Kafamız rahat yani..."

"Aynen öyle."

"Eve erkek atmak yok ama istersen sevgililerinin evinde kalabilirsin."

"O zaman sen de eve kız getireceğin zaman bana haber ver ona göre duruma bakarım."

"Tamam anlaştık."

"Anlaştık."

Gülümseyerek elini tokalaşmak için uzattı. Ben de gülerek elini sıktım ve tokalaştık.

Anlaşma tamamdı. Asıl macera şimdi başlıyordu ama ikimiz de bunun farkında değildik...

...

CANLAR NEREDEYSE HER GÜN BÖLÜM ATMAYA ÇALIŞIYORUM FAKAT BÖYLE OLUNCA DA ÖNCEKİ BÖLÜMÜN OKUNMA SAYISI VE VOTESİ DÜŞÜK KALIYOR. SAYI YÜKSELSİN DİYE SİZLERİ BEKLETMEK İSTEMİYORUM BU YÜZDEN SİZDEN RİCAM OKUDUKTAN SONRA VOTE VE SATIR İÇİ YORUMLARINIZI EKSİK ETMEMENİZ. DUVARIMA DA İSTEDİĞİNİZ ŞEKİLDE YAZABİLİRSİNİZ. BİR SONRAKİ BÖLÜME KADAR HOŞÇAKALIN ♡

EV ARKADAŞI (+18) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin