6. Keerpunt en oeps!
'Heb je nu alles?' klaagt Arielle geërgerd en ik schud mijn hoofd.
'Neen, ik moet mijn toiletgerief er nog in stoppen.'
'Maar je gaat er niet eens slapen!'
'Arielle, ik ben zo klaar.' Ik loop langs haar heen de badkamer in en kom met mijn toiletgerief terug, ik stop het in mijn zak. 'Klaar.'
'Eindelijk, ik moet nog weg. Kom op.' Achter haar rug maak ik een 'ja chef' gebaar.
Zoals verwacht zet ze het volume in de auto weer op hoog en zijn alle ramen naar beneden. Soms schaam ik me wel als we zo door de wijk rijden, maar Arielle daarentegen brult lekker luid mee.
'Hier, zie je later. Bye.' Ik stap uit en zodra ik de deur sluit rijdt ze weg. Ik rol met mijn ogen en draai me om. Net zoals alle andere huizen hier is dat van Louisa ook groot, maar het heeft meer iets van mijn huis weg dan van Brendan. De deur gaat open en Louisa zwaait naar me.
'Kom maar, Monica is er al!' Ik glimlach en trippel naar de voordeur, ze geeft me een knuffel waardoor ik omringd wordt door haar fresiageur.
'Hm, je ruikt goed!'
'Dank je, mijn moeder is terug van haar reis en had dit mee. Zou ik het vanavond aandoen?'
'Waarom niet? Je kunt maar goed ruiken?' Ze lacht en trekt me mee de trap op, aan het einde van de hoge inkomhal. Er komt muziek uit een kamer en ik hoor Monica meezingen, als ik samen met Louisa binnenkom zingen we samen verder.
'You know I said it's true, I can feel the love
can you feel it too? I can feel it ah ah'
Monica lacht en geeft me ook een zachte knuffel, ze loopt net als een pinguin met haar teennagels gelakt. Ik lach.
'Wil je ook? We hebben vast nog genoeg tijd.' Ik grijns en ze lacht. 'Ga maar op het bed neerzitten, Louisa moet toch nog haar haren wassen en mijn nagels moeten nog laten drogen.' Louisa glimlacht.
'Ik ben in de douche, toedels.' Ik leg mijn zak naast bed en doe mijn schoenen uit.
'Oh, jij hebt mooie voetjes. Kijk naar mijn knollen.' Ik schiet in de lach.
'Je hebt helemaal geen lelijke voeten, ze zijn bruin en van mij zijn ze wit.'
'Jij bent ook blank, ik ben exotisch.' ze maakt een toertje en schudt met haar kont.
'Exotische beauty, ja! Zwijgen nu, ik wil mijn nagels gelakt. Liefst tegen vanavond nog.'
'Komt in orde, juffrouw. Wilt u een drankje en een gebakje?' Ik glimlach.
'Nu je erover begint, dat zou er wel nog bij geraken.' Ik voel iets nats tegen mijn been en zie een streep licht rode nagelak. 'Monica! Als dat er niet afgeraakt!'
'Als dat er niet afgeraakt, wat?' Ze kijkt me vals aan en ik grom.
'Lak ze nu maar.'
'Wie?'
'De paus.'
'Grapjas.'
'Sorry, allerliefste Monica!' Ze glimlacht goedkeurend en begint dan met het lakken van mijn teennagels.
Als Louisa terugkomt zijn al mijn nagels al gelakt en hebben we onze kleren al aan.
'O, Rose. Ik ben stik jaloers op dat kleedje, waar heb je het van?'
'Denk je dat ik dat nog weet?' Ze lacht.
'Het is prachtig en het staat je goed, mega sexy.' ze rekt de 'y' uit waardoor ik bijna bloos.
JE LEEST
De liefde van mijn nieuw leven
Mystery / ThrillerAmber-Rose Divlis verhuist naar Miami. Daar leert ze haar twee stiefzussen Dianna en Arielle kennen. Verhuizen wou Amber helemaal niet en ze is in eerste instantie dan ook boos op haar moeder, maar als ze in Miami aankomt bevalt het haar wel. Eenmaa...