"Acaba ne olabilir?" birisi merakla sordu.
"Yoksa Elder Su Rou vücudunu mu sunacak?" Bazılarının ahlaksız ve utanmaz düşünceleri bile vardı. Su Rou, Elder olmasına rağmen sadece 20 yaşındaydı. Diğer Elderler ile kıyaslanınca o daha uyumlu biriydi.
Bu yüzden bu tür düşüncelerini söylediklerinde endişelenmediler. Su Rou kalabalığın tahminlerine sadece gülerek cevap verdi. 5 parmağını kaldırarak "5 tane Aziz Ruhu Bitkisi."
" Ne? 5 tane Aziz Ruhu Bitkisi mi?"
"Yanlış duymadım değil mi? Bu Aziz Ruhu Bitkisi hem de 5 tane? "Bu kelimelerle ana salon şaşkına döndü ve kimse sakin kalamadı.
Aziz Ruhu Bitkisi son derece değerliydi ve Chu ailesi her kişiye yılda bir tane veriyordu. Sıradan insanlar için Aziz Ruhu Bitkisi paha biçilemez bir hazineydi. Hatta bazıları hayatları boyunca hiç görmemişlerdi. Yeşil Ejder Okulunda 5 tane bitki sunulduğunu anladıklarında herkesin gözü dönmüştü.
Ama birçoğu alamayacakları bu ödülün sadece hayalini kurabildi. Fakat burada birinci olmayı düşünen kişiler de vardı. Çok istekliydiler hatta çok heyecanlıydılar.
Öğrencilerin şevkini görünce Su Rou memnuniyetle başını sallayıp eliyle işaret verdi. Arkasından gıcırdama sesleri duyuldu. Büyük bir kapı açıldı.
"Ne bekliyorsunuz? Sınavı geçmek istemiyor musunuz?" Surou, öğrencilere bakarak gülümsedi. "İleri..."
O anda onlarca alkış sesi duyuldu ve binlerce dış saha öğrencisi, vahşi bir at gibi koşmaya başladı. Hepsi kocaman kapıya doğru koşuyordu.
Chu Feng kalabalıkla beraber ilerlemeye başladı. Sonunda derin bir mağaraya girdiler.Mağara çok büyüktü ve içerisi çok karanlıktı. Görüş alanı son derece küçüktü ve herkes her an tuzaklara yakalanabileceklerini biliyordu.
"Koşun... 4.Seviye kitap için!... 5 Aziz Ruhu Bitkisi için!... koşun!"
Orada parayı düşünüp kendi yaşamlarına önem vermeyen insanlar da vardı. Tehlikeli olduğunu biliyorlardı. Yine de ileriye doğru koştular, arkalarına bile bakmadılar. Bunlar gibi birçok insan vardı.
" Voşş... Voşşş... Voşş..."
100 metre gittikten sonra duvarlardan gümüş iğneler fırlamaya başlayıp, önlerinden vınlama sesleri duyuldu. Sanki kalabalığa doğru yağmur gibi yağıyorlardı.
"Ah.."
"Hayır...."
Bir anda çığlıklar her yerde yankılandı. Ön saflara aceleyle koşan öğrenciler gafil avlanıp yere düştüler. Ne olursa olsun insanlar ilerlemeye devam ettiler ve yüzlerinde geri çekilmeye dair hiçbir iz yoktu. Deli gibi mağaranın daha derinine koştular.
Gümüş iğnelerin güçlü olduklarını bilmelerine rağmen,bunların öldürmek için olmadığını da biliyorlardı. Sonuçta hepsi bir mekanizmaydı. Ve Ruh Aleminde 3.Seviye olanlar dikkatli oldukları sürece bunları engelleyebilirlerdi.
Derinlere indikçe, gümüş iğneler çoğalmaya başlayıp, insanları gafil avlamaya devam etti. Bu gibi durumlarda kalabalık kendilerini onlardan uzaklaştırırdı. Bundan sonra, insanların içinde artık sınavı geçme umudu kalmamıştı.
Koşmaya devam edenler birkaçı da Yang Tian Yu ve Duan Yu Xian gibi uzmanlardı sadece. Bu onların gerçekten sıradan biri olmadıklarını gösteriyordu. Fırtına misali iğnelerin içine yürürken son derece dikkatli olmaları gerekiyordu.
Ama onlar da zeminde zor ilerliyor gibiydiler. Mekanizmalardan kaçamıyorlardı. Chu Feng her zaman Ruh Aleminde 3.Seviye olanların arkasındaydı. Bunu iki sebepten dolayı yapıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MGA
FantasyGenç Chu Feng zayıf fiziğinden dolayı Chu ailesinde bir kara leke olarak görülüyordur. Bir gün bundan bıkarak babasının adını korumak ve annesini kurtarmak için güçlü olmaya karar verir.