Gece. Yıldızlar gökyüzünü doldurmuştu ama hala ışık olmadan anlaşılmazdı.Sadece yuvarlak ay parlak ve netti,ama o her zaman havada süzülerek bitmeyen siyah bulutlar tarafından gizleniyordu.Ay ışığı bulutlar ortaya çıktığı gibi kaybolmuştu.
Zemin.Bir çok demir ağaç dik dik duruyordu.Kurt dişleri gibi zeminden yükselmişlerdi.Chu Feng 'in etrafından tam bir sessizlik vardı ve rüzgarın estiğinin tek bir izi bile yoktu.Fakat bu mağaranın gürültüsünü duyulur hale getirmişti.
''Kahretsin.Oraya gerçekten gitmem gerektiğine emin misin?Orada çığlık atan şey de ne?Bir hayalet mi?''
Chu Feng biraz huzursuz hissetmişti.Mağaradaki ses sanki cehennemdeki bir hayaletindi.Tam anlamıyla korkutucuydu.
''Ne var korkacak?Unutma,Sen bir Ruh Dünyasıcısısın!Kaderin böyle hayalet benzeri şeylerle uğraşmak ve onların Kaynak enerjilerini absorbe etmek için çoktan yazıldı?!''Eggy azarladı.
''Gerçekten...Her şeyden sonra,Ruh Dünyacıları sadece doğal bir mezar hırsızları?''Chu Feng'in nutku gitmişti.
''Onların ne olduğunu düşündün? Ruh Dünyacıları Dünya Ruhlarıyla ruhsal olarak bağlı ve bunun yüzünden normal insanların yakalayamadıklarını yakalayabilirler. Gelişim uzmanlarının mezarlarında büyük miktarda hazineler yatıyor. Dövüş Gelişimi için bu mezarları yağmalamak en kısa yol.''
''Dövüş gelişiminin yolu da oldukça zor.Sadece aptallar kısa yollardan yürümez.''Eggy hoşgörüyle söyledi.
''Senin söylediğine göre,aşağıda bağıran şey gerçekten bir hayalet mi?''
Chu Feng'in kalbi gerginleşmişti.Şeytan ve hayaletler sadece efsanelerde olsalar bile onun geniş deneyimleri ile, O dünyada Canavarımsı Hayvanların, Garip Hayvanların ve ayrıyeten kötülükle gelişerek kötünün yolundan gelişimini yükseltenleri biliyordu. Normal insanları katlederek onlar şeytan olarak söz edildi. Bunla beraber hayaletlerde gerçekten var olabilirdi.
''Hayaletler ile ilgili ne korkutucu? Önceden zaten 1 tane görmedin mi?'' Eggy konuştu.
''Daha önce hayalet nerede gördüm?''Chu Feng düşündü ama hayalet gördüğünü hiç hatırlayamadı.
''1000 Kemik Mezarlığındayken gördüğün yaşlı adam hayalet değilde neydi?'' Eggy hatırlattı.
''Ne? O bir hayalet miydi?Bu nasıl mümkün olabilir?O çok güçlüydü!''
Chu Feng çok şaşırmıştı.O geceki yaşlı adam aura yaymasada Chu Feng onun gücünü hissetmişti.O kadar güçlüydü ki tarif edilemezdi,Bu yüzden Chu Feng onun bir hayalet olduğunu asla düşünmemişti.
''Dövüş Gelişiminde birisi belirli bir aleme ulaştığında bilinçleri çok güçlü olur.Onların bilinçleri ölümden sonra bile sönemez ve onlar sadece çeşitli yerlerde yüzer ve dolaşırlar.Bu sözde hayalet olan şeydir.''
''Fakat Eğer bir Ruh Dünyacısı aşırı güçlü Ruh gücüne sahipse ölümden sonra onların ruh gücü bilinçleriyle birleşir.Bununla bilinçlerinin önceden yaptıklarını kontrol edebilirler ve başka bir yaşam formu olarak yaşarlar.''
''Yaşadıklarında ki gibi güçlü olamasalar da,Onlar hala üstün güçte yöntemlere sahip olacaklar.O gün gördüğün yaşlı adma öyle biriydi.Senin mühürlenmiş Ruh gücün o kişi tarafından uyandırıldı.''
Eggy detaylıca anlatmıştı.O gün Chu Feng bilincini kaybetsede Eggy kaybetmemişti.Bu yüzden yaşlı adamın Chu Feng'e yaptığı her şeyi görmüştü.
Chu Feng onun sözlerini duyduktan sonra çoktan ruh gücüne sahip olduğunu fark etti,ama bazı özel nedenlerden dolayı uyanmamıştı.Bu onun Ruh gücünün uyanmamış olduğunun da anlamına geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MGA
FantasyGenç Chu Feng zayıf fiziğinden dolayı Chu ailesinde bir kara leke olarak görülüyordur. Bir gün bundan bıkarak babasının adını korumak ve annesini kurtarmak için güçlü olmaya karar verir.